| کد خبر: 19847 |

وزیر راه در مراسم افتتاح سالن حجاج فرودگاه امام عنوان کرد:

◄ ارسال بار حجاج به منازل آنها توسط شرکت پست / ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری در فرودگاه امام

تین نیوز | وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که با وجود همه تنگناهای مالی دولت تدبیر و امید، ساز و کاری برای مشارکت ملی و بخش خصوصی از طریق صندوق سرمایه گذاری در فرودگاه امام در دست اقدام است.

به گزارش تین نیوز، عباس آخوندی، امروز (نهم شهریور) در مراسم افتتاح سالن حجاج فرودگاه امام گفت: اینجا سالن ارتباطی فرودگاه امام است که به دلیل ضرورت و برای انتقال پروازهای حج تجهیز شده تا حجاج بتوانند از این سالن استفاده کنند، امیدواریم با توسعه و تجهیز فرودگاه امام و شهر فرودگاهی، بتوانیم جایگاه شایسته تری برای حجاج در نظر بگیریم.

وی افزود: در مجموعه فرودگاه مهرآباد هم حجاج و هم مشایعت کنندگان در تنگنا بودند و امکانات بسیار محدودی داشتند، به همین علت به منظور حفظ حرمت و حقوق شهروندی حجاج و سایر افرادی که از فرودگاه مهرآباد پرواز داشتند، تصمیم بر این شد که بتوانیم در اولین فرصت پروازهای حج را به فرودگاه امام منتقل کنیم، هرچند با امکانات اولیه این پروازها انجام می شود. 

آخوندی با اشاره به تحویل بار حجاج توسط شرکت پست گفت: این اقدام تجربه ای نوین است که کلیه هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده و این فرایند توسط مسئولان، بارها مرور شده است. 

وی افزود: به خاطر نوین بودن این تجربه اگر نقصانی در این زمینه وجود داشته باشد پیشاپیش از کلیه حجاج عذرخواهی می کنیم و امیدواریم در پایان به موفقیت برسیم و همگی خشنود باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: درحال حاضر مجموعه فرودگاه امام کمتر از 15 درصد آن چیزی است که باید باشد و ما اقدامات زیادی برای توسعه آن در پیش رو داریم.

وی افزود: علی رغم همه تنگناهای مالی دولت تدبیر و امید، ساز و کاری را برای مشارکت ملی و بخش خصوصی از طریق صندوق سرمایه گذاری در فرودگاه در دست اقدام داریم که پس از نهایی شدن، این موضوع رسما اعلام خواهد شد، در روش جدید با کمترین اتکا به دولت، عملیات اجرایی و توسعه فرودگاه امام را آغاز خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری شهرداری، مترو و راه آهن، بتوانیم ارتباط سریع ریلی فرودگاه امام را با تهران برقرار کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    ببینیم و تعریف کنیم خدا به مردم رحم کند که با این طرحها قبلا که بار رو تحویل خود زائرین می دادید که کلی مشکلات بود و چمدانها همه پاوه و خراب می شدند حالا که خودتونید و خودتون