| کد خبر: 169902 |

◄ پرداخت غرامت حادثه دیدگان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج

غرامت حادثه دیدگان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج پرداخت می‌شود.

تین نیوز

بیمه ایران ضمن ابزار همدری با خانواده‌های جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج آمادگی کامل این شرکت برای اخذ مدارک از خانواده‌های عزیز برای انجام امور مربوط به ایفای تعهدات مربوط به غرامت فوت حادثه دیدگان را اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی بیمه ایران با صدور اطلاعیه‌ای بر پرداخت غرامت به حادثه دیدگان سانحه هواپیمایی آسمان (تهران - یاسوج) تاکید کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«شرکت سهامی بیمه ایران با آرزوی صبر و شکیبایی و التیام خانواده‌های داغدار فوت‌شدگان سانحه هوایی هواپیمای آسمان پرواز تهران به یاسوج مراتب آمادگی کامل خود برای اخذ مدارک از خانواده‌های عزیز برای انجام امور مربوط به ایفای تعهدات مربوط به غرامت فوت حادثه دیدگان را اعلام داشته و خاطرنشان می‌سازد که از اولین روزهای پس از وقوع این حادثه، انجام فرآیندهای مرتبط با پرداخت غرامت موردتوجه و تأکید بیمه ایران بوده است.

به لحاظ مجموع شرایط خاص حادثه و خانواده‌های عزیز حادثه دیدگان و زمان مقتضی برای تهیه مقدمات و مدارک قانونی، امکان ارائه مدارک برای خانواده‌های محترم فراهم نبوده است لکن بیمه ایران با تسریع درروند رسیدگی به پرونده‌های تکمیل شده از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد نمود، همچنین جهت کسب اطلاعات کامل‌تر سایت رسمی بیمه ایران به آدرس www.iraninsurance.ir در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار دارد.»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.