| کد خبر: 169797 |

◄ حضور ایران در اجلاس بین منطقه‌ای اروپا و خاورمیانه ایکائو

ایران در اجلاس بین منطقه‌ای اروپا و خاورمیانه‌ ایکائو که در خصوص مدیریت اطلاعات هوانوردی، مقررات و الزامات آتی و چالش‌های پیش‌رو برگزارشده بود، حضور یافت.

تین نیوز

ایران در اجلاس بین منطقه‌ای اروپا و خاورمیانه‌ ایکائو که در خصوص مدیریت اطلاعات هوانوردی، مقررات و الزامات آتی و چالش‌های پیش‌رو برگزارشده بود، حضور یافت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در این اجلاس سه‌روزه که در دفتر منطقه‌ای اروپایی ایکائو در پاریس برگزارش شد، نمایندگان کشورهای عضو دفاتر منطقه‌ای خاورمیانه و اروپا، نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی صنعت به بررسی پیش‌نویس ویرایش چهلم ضمیمه پانزدهم کنوانسیون شیکاگو، همچنین روش‌های اجرایی مقررات جدید و فناوری‌ها و نرم‌افزارهای موردنیاز پرداختند.

شرفی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی، قهرمانی معاون اداره اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و محمدی از کارشناسان این اداره با حضور در این اجلاس، نقطه نظرات ایران از منظر مقررات و ممیزی حوزه اطلاعات هوانوردی، همچنین موضوعات عملیاتی را مطرح کردند.

در حاشیه این اجلاس، جلسات و مذاکرات تخصصی با نمایندگان آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا EASA و مدیران و کارشناسان دفتر اروپا و امریکای شمالی ایکائو در خصوص برنامه کشور برای تدوین و ابلاغ مقررات جدید ارائه خدمات ناوبری هوایی ازجمله مدیریت اطلاعات هوانوردی بر مبنای رویکرد اتحادیه اروپا برگزار و نقاط ضعف و قوت این تصمیم موردبررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.