| کد خبر: 154719 |

◄ سودجویی عجیب واسطه‌های فروش بلیت هوایپما به مقصد کرمانشاه

در حالی زلزله صبح امروز در استان های غربی کشور مردم ایران را داغدار کرده است که برخی از آزانس های هواپیمایی از این آب گل آلود در حال ماهی گرفتن هستند.

تین نیوز

در حالی زلزله صبح امروز در استان های غربی کشور مردم ایران را داغدار کرده است که برخی از آزانس های هواپیمایی از این آب گل آلود در حال ماهی گرفتن هستند.

به گزارش تین‌نیوز، نرخ بلیت تهران به کرمانشاه در روزهای عادی بین 100 تا 120 هزار تومان بوده است که این قیمت از صبح امروز برخی از آژانسهای هواپیمای بلیت تهران-کرمانشاه به 900 هزار تومان نیز فروخته‌اند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در این باره گفته است، متاسفانه عده‌ای از واسطه‌های بی‌وجدان بلیت کرمانشاه را از شرکت‌های هواپیمایی خریداری و با قیمت گران در بازار به مردم می‌فروشند.

اسعدی سامانی  با تاکید بر اینکه شرکت‌های هواپیمایی بلیت پرواز به کرمانشاه را با قیمت عادی و معمولی طبق روزهای گذشته به فروش گذاشته‌اند، گفت: برخی از شرکت‌ها و آژانس‌ ها از طریق ربات بلیت به مقصد کرمانشاه را از شرکت های هواپیمایی خریداری و با سوء استفاده از این شرایط در بازار گران‌تر به فروش گذاشته‌اند.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص برخی قیمت های نجومی اعلام شده در فضای مجاز برای مسیرهای منتهی به کرمانشاه گفته است: این موضوع کاملا تکذیب می شود  و این اتفاق از سوی ایرلاین ها رخ نداده است؛ اگر در فضای مجازی افرادی بخواهند از وضعیت به وجود آمده و افزایش تقاضای سفر هوایی به کرمانشاه سوء استفاده کنند، با آنها شدیدا برخورد خواهد شد.

مرتضی دهقان با تکذیب هر گونه افزایش قیمت بلیت پرواز تهران ـ کرمانشاه گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و هیچ شرکت هواپیمایی نرخ ها را بالا نبرده است.

وی ادامه داد: برخی شرکت های هواپیمایی، پروازهای فوق العاده به مقصد کرمانشاه برقرار کرده اند و طی امروز و روزهای آتی پرواز به اندازه کافی به مقصد کرمانشاه انجام خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.