| کد خبر: 149432 |

کوسه‌غراوی:

امکان درآمدزایی فرودگاه‌های کشور با خرید هواپیماهای کوچک

عضو کمیسیون عمران مجلسگفت: به‌کارگیری هواپیماهای کوچک برای درآمدزایی فرودگاه‌های کشور مفید بوده و باید همه سازوکارهای خرید هواپیماهای کوچک در کشور با ظرفیت بین 30 تا 70نفر مهیا شود.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به‌کارگیری هواپیماهای کوچک برای درآمدزایی فرودگاه‌های کشور مفید بوده و باید همه سازوکارهای خرید هواپیماهای کوچک در کشور با ظرفیت بین 30 تا 70نفر مهیا شود.

شهرام کوسه‌غراوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، درخصوص لزوم بکارگیری هواپیماهای کوچک و بکارگیری ای تی آر در کشور، اظهار داشت که به کارگیری هواپیماهای کوچک برای درآمدزایی فرودگاه‌های کشور بسیار مفید است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 70 فرودگاه وجود دارد که اکثر آنها کوچک هستند، گفت: 90 درصد هواپیماهای کشور مالزی ظرفیتی بین 30تا40 نفر دارند که حجم عظیمی از مسافران را جابه‌جا می‌کنند، در کشور ما نیز به هواپیماهایی با ظرفیت بین 30 تا 70نفر نیاز است تا بتوانیم سفر ایمن، سریع و راحتی را داشته باشیم.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه، گالیکش در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه با ورود هواپیماهای جدید که امنیت بالا و ظرفیت کمی را دارند اتفاق خوبی برای صنعت هواپیمایی ما رخ می‌دهد و نیز فعالیت هواپیماهای کوچک کاهش تلفات جاده‌ای را به‌همراه دارد ، اضافه کرد: باید همه ساز و کارهای خرید هواپیماهای کوچک با ظرفیت بین 30 تا 70نفر آماده شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.