| کد خبر: 130959 |

◄ نهمین شماره ماهنامه قشم‌ایر منتشر شد

تین نیوز

نهمین شماره ماهنامه درون پروازی قشم‌ایر در اردیبهشت‌ماه منتشر شد.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این شماره از ماهنامه نگاه ویژه‌ای به مسیرهای پروازی جدید قشم‌ایر که در مسیر تبریز-هامبورگ و تهران- بروکسل راه‌اندازی شده داشته و به همین بهانه گفت‌وگویی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بروکسل منتشر شده است.

 

پیمان سعادت در این مصاحبه اشاره‌ای به جایگاه حمل‌ونقل هوایی کشور در مناسبات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دارد و می‌گوید: درست است که این صنعت مهم و تاثیرگذار در دوران تحریم‌ ظالمانه و غیرقانونی با دشواری‌های بسیاری روبه‌رو بوده است اما با این وجود با تداوم سطح قابل قبولی از ارائه خدمات در این بخش را مرهون تلاش آحاد دستندرکاران صنعت هوانوردی است.

 

وی می‌افزاید: صنعت حمل‌ونقل هوایی ما بایستی بتواند با کسب استانداردهای لازم سهم بایسته خود را در سطح بین‌المللی را احراز و اعاده کند، لذا امیدواریم با تکمیل این فرآیند بتوانیم از ظرفیت‌های این بخش در توسعه مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بهره ببریم.

 

سفیر ایران در بلژیک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در رابطه با جذب مسافران و گردشگران حوزه اسکاندیناوی و یا در کشورهای هم‌مرز با بلژیک برنامه و اقداماتی صورت پذیرفته است، عنوان کرد: حوزه اسکاندیناوی مقداری از ما دور است اما در این مرحله جذب مسافر ایرانی و خارجی در درجه اول بلژیک و نیز بخش‌های غربی آلمان، فرانسه و هلند مدنظر است.

 

در بخش دیگری از ماهنامه نگاهی به اخبار کوتاه قشم‌ایر داشته است که برقراری مسیر پروازی تهران-بروکسل، رونمایی رسمی از طراحی جدید مجموعه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، برقرار پرواز تبریز-هامبورگ و ...  از جمله آنهاست.

 

در نهمین شماره ماهنامه درون پروازی قشم‌ایر به بهانه برقراری پرواز تهران- بلژیک مصاحبه‌ای با سفیر ایران در بلژیک منتشر شده است.

 

فرانسوآ دله با اشاره به سطح مناسبات و روابط اقتصادی و صنعت توریسیم بین ایران و بلژیک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این تعاملات در حال رشد است و اولین برنامه ما اختصاص بودجه 500 میلیون یورویی در این زمینه خواهد بود.

 

وی در بخشی دیگر از سخنانش می‌گوید: با توجه به قابلیت‌های ایران و تقاضاهای گردشگران اروپایی به ایران نیازی به تبلیغات گسترده نیست.

 

سفیر بلژیک در ایران به برقراری پرواز تهران-بروکسل اشاره داشت و تصریح کرد: مسیر تهران-بروکسل مسیر پروازی جدیدی است و علاوه بر این اشتیاق زیادی در مردم کشور من برای سفر به ایران وجود دارد این در حالی است که شرایط سفر به ایران در سال های اخیر مناسب‌تر شده است.

 

طبق گفته او در حال حاضر اخذ ویزای توریستی به ایران بسیار ساده شده و امیدواریم شاهد این باشیم که برای مسافران تجاری نیز این سهولت فراهم شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.