| کد خبر: 267491 |

اتصال مراکز استان‌ ها به خط ریلی کشور؛ راه‌ آهن ‌همدان سنندج مرز باشماق‌ به کجا رسید؟ ​

معاون راه آهن کشور گفت:هم اکنون پروژه های ریلی در بخش های مختلف دو خطه کردن و اتصال مراکز استان ها به خط ریلی کشور در حال انجام است

تین نیوز

معاون راه آهن کشور گفت:هم اکنون پروژه های ریلی در بخش های مختلف دو خطه کردن و اتصال مراکز استان ها به خط ریلی کشور در حال انجام است

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مرتضی حیدری، معاون بهره برداری و بازرگانی راه آهن کشور  از توسعه مسیرهای ریلی در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون پروژه های مختلفی در حال انجام است اما اینکه تا پایان امسال به اتمام برسد، مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون پروژه های ریلی در بخش های مختلف دو خطه کردن و اتصال مراکز استان ها به خط ریلی کشور در حال انجام است، افزود: مسیر ریلی راه آهن استان چهارمحال و بختیاری - شهرکرد یکی از این پروژه هاست که 90 کیلومتر است و امیدواریم هرچه سریع تر به اتمام برسد.

معاون راه آهن کشور گفت: در توسعه ریلی کشور در سه سال گذشته یک برنامه مدون و مشخصی برنامه ریزی شده و این برنامه ها به تدریج به سرانجام می رسند که نمونه آن اتمام پروژه راه آهن همدان-سنندج بعد از گذشت سالیان سال در این دولت بود.

حیدری در پاسخ به سؤال دیگر که آخرین وضعیت طرح اتصال راه آهن "همدان-سنندج به مرز باشماق" به کجا رسیده است؟ تصریح کرد: این پروژه جزو طرح هاست اما هنوز جزو مصوبات نیست، البته موارد توسعه ای زیرمجموعه شرکت زیرساخت است و ما در حوزه بهره برداری هستیم. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    مرتضی حیدری، معاون بهره برداری و بازرگانی راه آهن کشور؟
    حیدری؟؟

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    سلام .آقایان مدیران راه راه آهن مرز باشماق بیشتر به جاده ترانزیتی ایمن واستاندار و کم خطر نیاز دارد خواهشمندیم بحث طرح های صدساله پیش نکشید سرمایه وفکر وذکر را بر روی جاده ترانزیتی سنندج مریوان متمزکز کنید راه آهن وریل به باشماق نقل بزرگراه تهران چالوس است از کودکی بنده حرفش را بزرگان ما زدن تا بازنشستگی ما هم هنوز در حد حرف است تمام نشده پنجاه ساله .لطفا جاده ترازیت واستراتژیک سنندج مریوان را پیگیر به ثمر رساندن باشید.