| کد خبر: 157613 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

برخورداری بیش از99 درصد جمعیت روستایی استان همدان از راه آسفالته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: 2/99 درصد جمعیت روستایی استان همدان از راه آسفالته برخوردار هستند که 2.3 کل راه‌های روستایی کشور را به خود اختصاص داده است.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: 2/99 درصد جمعیت روستایی استان همدان از راه آسفالته برخوردار هستند که 2.3 کل راه‌های روستایی کشور را به خود اختصاص داده است.

محمد رودباری به مناسبت روز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حاشیه بازدید از مجتمع بین راهی" پردیس غرب" در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بحث راهداری در تمام فصول سال دایر است و سختی خود را دارد ولی سخت‌ترین کار در همدان راهداری زمستانی است.

وی با اشاره به اینکه برای راهداری زمستانی از تمام توان بخش خصوصی و دولتی استفاده می‌شود تا 5 هزار و 300 کیلومتر راه‌های استان در زمستان تردد داشته باشد، افزود: استان همدان در موقعیت ویژه‌ای قرار دارد چراکه کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب از همدان عبور می‌کند.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه همدان در مسیر عتبات عالیات قرار دارد، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های استان همدان عبور زائران اربعین است تا ایمن عبور کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، وی بیان کرد: 2 هزار و 700 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 85 کیلومتر آزادراه و 578 کیلومتر راه شریانی در استان همدان موجود است.رودباری اظهار داشت: در استان همدان یک‌هزار و 50 دستگاه مینی بوس فعال است که بیش از 950 دستگاه از این تعداد فرسوده شده‌اند و ناوگان باری استان همدان نیز دارای 13 هزار و 400 دستگاه خودروی ملکی است.

وی با اشاره به اینکه از سال آینده تردد کامیون با عمر 50 سال ممنوع می‌شود، افزود: این در حالی است که در سطح استان کامیونی وجود دارد که 75 سال سن دارد و دارای کارت هوشمند است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.