| کد خبر: 270528 |

◄ پهلودهی همزمان سه بارج برای بارگیری مواد معدنی در بندرخمیر

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی سه بارج به صورت همزمان برای بارگیری 27هزار تن انواع مواد معدنی در بندر چند منظوره خمیر خبر داد.

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی سه بارج به صورت همزمان برای بارگیری 27 هزار تن انواع مواد معدنی در بندر چند منظوره خمیر خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "روح الله شاعلیا" روز شنبه 18 فروردین ماه جاری با اشاره به بارگیری 27 هزار تن انواع مواد معدنی فله در بندر چند منظوره خمیر، اظهار داشت : برای نخستین بار دو فروند بارج با ظرفیت بارگیری هر کدام هشت هزار تن در این بندر پهلودهی شدند. 

وی ادامه داد : همزمان یک فروند بارج با ظرفیت بارگیری ۱۱ هزار تن نیز در این بندر چند منظوره پهلوگیری شد. 

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر هرمزگان گفت : شناورهای یاد شده به منظور بارگیری سنگ گچ و کلینکر سیمان در این بندر پهلودهی شده اند و فرآیند بارگیری آن ها به صورت همزمان در حال انجام است.  

شاعلیا مقصد شناورهای یادشده را کشورهای امارات متحده عربی و عمان اعلام کرد و یادآور شد : سال گذشته(1402) حدود ۴۰۰ هزار تن انواع کالاهای فله از این بندر به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.

گفتنی است؛ بندر چند منظوره خمیر که از ظرفیت های مهم بندری و دریایی در حوزه صادرات مواد معدنی استان هرمزگان محسوب می شود، اسفند ماه سال ۱۴۰۱ افتتاح و به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.