| کد خبر: 270429 |

تا پایان روز 14 فروردین ماه؛

◄ جابه جایی بیش از چهار میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان ثبت شد

رئیس کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان گفت: بیش از چهار میلیون و 99 هزار و 623 نفر مسافر و گردشگر در جزایر این استان جابه جا شده اند.

تین نیوز

رئیس کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان گفت: بیش از چهار میلیون و 99 هزار و 623 نفر مسافر و گردشگر از آغاز اجرای این طرح تا پایان روز سه شنبه 14 فروردین ماه جاری در جزایر این استان جابه جا شده اند. 

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "حسین عباس نژاد" روز چهارشنبه 15 فروردین ماه با اشاره به تردد چهار میلیون و 99 هزار و 623 نفر از طریق بنادر و اسکله های مسافری و گردشگری استان اظهار کرد: از این تعداد سه میلیون و 476 هزارو 83 نفر مسافر و 623 هزارو 540 نفر گردشگر بودند. 

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر با 91هزارو 583 شناور مسافری و تفریحی جابه جا شده اند، ادامه داد: در این مدت 306 هزار و 348 مسافر از بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین بندر مسافری کشور به مقصد جزایر قشم، هرمز و هنگام جابه جا شده است.  

به گفته رئیس کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی ۱۴۰۳ هرمزگان؛ در این بازه زمانی نیز ۶۴۸ هزار و ۱۹۴دستگاه خودرو از طریق شناورهای لندینگ کرافت از سرزمین اصلی به مقصد جزایر قشم و کیش و برعکس جابه جا شدند. 

عباس نژاد آمار جابه جایی مسافران از بندر پهل و قشم را حدود بیش از یک میلیون نفر اعلام کرد و افزود: از ابتدای طرح سفرهایی دریایی در استان هرمزگان تا روز سه شنبه 10 فروردین ماه نیز 281 هزار و 167 مسافر از بندر شهید ذاکری قشم تردد کرده اند. 

وی میزان جابه جایی مسافران از بندر شهید باهنر را یک میلیون و 444 هزارنفر اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای طرح تسهیل سفرهای دریایی در استان هرمزگان نیز10 هزارو 698 گردشگر از طریق بنادر و اسکله های گردشگری جاسک جابه جا شده اند. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: در روز گذشته 14 فروردین ماه نیز 94 هزارو 408 مسافر و10هزارو 526 گردشگر از طریق بنادر و اسکله های مسافری و گردشگری تردد کردند. 

"طرح تسهیل سفر های نوروزی از ۲۵ اسفند سال 1402 آغاز شده و تا روز جمعه 17 فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد".

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.