| کد خبر: 269589 |

مدیر کل بنادر هرمزگان مطرح کرد؛

◄ ضرورت ارتقا شاخص ها و استانداردهای HSE در بنادر

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بر حفظ و ارتقا بیش از پیش شاخص ها و استانداردهای مربوط به HSE با هدف ایمنی و سلامت کارکنان و کارگران و همچنین توجه به بهداشت در محیط های کاری تاکید کرد.

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به توسعه روزافزون سرمایه گذاری و فعالیت بخش های خصوصی در بنادر استان، بر حفظ و ارتقا بیش از پیش شاخص ها و استانداردهای مربوط به HSE با هدف ایمنی و سلامت کارکنان و کارگران و همچنین توجه به بهداشت در محیط های کاری تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ؛ آخرین نشست کمیته عالی HSE، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بنادر هرمزگان در سال جاری با محوریت پایش و نظارت بر ایمنی اماکن و پایانه های مسافرت های دریایی برگزار و بر بهبود شاخص های ایمنی در بنادر تاکید شد.

"حسین عباس نژاد" در این نشست در جمع اعضای کمیته بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE  ) بنادر استان بر تشدید نظارت ویژه بر ایمنی سفرهای دریایی نوروزی در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد .

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کمیته حمل و نقل دریایی حول سه محور تامین ایمنی آبراه، ایمنی شناور و ایمنی پایانه های مسافری به فعالیت می پردازد، بنابراین وضعیت و شرایط ایمن و استاندارد اماکن مسافری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس کمیته عالی HSE و کمیته حمل و نقل دریایی بنادر هرمزگان یادآور شد: تمامی پایانه ها و سالن های مسافری دریایی زیرمجموعه اداره کل بنادر استان و همچنین مراکز مسافری و گردشگری مجاز، باید تمامی مباحث ایمنی،بهداشت و محیط زیست را رعایت کنند.

به گفته عباس نژاد؛ در راستای افزایش نقش ایمنی در افزایش مسافرت دریایی،گشت های بهداشت، ایمنی و محیط زیستHSE)  ) در طول ایام نوروز بر نحوه عملکرد این اماکن نظارت مطلوب خواهند داشت.

گفتنی است؛ در این نشست گزارش کلی از شاخص های HSE و ایمنی حریق بندر شهیدرجایی و سپس بنادر شهید باهنر و بندرلنگه، در دو بخش حاکمیتی و بخش های خصوصی، مطرح و کلیات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.