| کد خبر: 269163 |

با حضور به موقع تیم آتش نشانی؛

◄ مهار آتش سوزی در موتورخانه یک فروند لندینگ کرافت در بنادر غرب هرمزگان

آتش نشانی بنادرلنگه و کنگ، آتش سوزی در موتورخانه یک فروند لندینگ کرافت پهلوگرفته در این بندر پس از سه ساعت عملیات بی وقفه با موفقیت مهار شد.

تین نیوز

آتش نشانی بنادرلنگه و کنگ، آتش سوزی در موتورخانه یک فروند لندینگ کرافت پهلوگرفته در این بندر پس از سه ساعت عملیات بی وقفه با موفقیت مهار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با حضور به موقع تیم های آتش نشانی بنادر و دریانوردی غرب استان، آتش نشانی شهرستان بندرلنگه و بندرکنگ، آتش سوزی در موتورخانه یک فروند لندینگ کرافت پهلوگرفته در این بندر پس از سه ساعت عملیات بی وقفه با موفقیت مهار شد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ساعت 20:30 شب گذشته 14 اسفندماه در تماس رادیویی برج کنترل با ایستگاه آتش نشانی بنادر غرب استان مبنی بر آتش سوزی در شناور لندینگ کرافت واقع در ضلع شرقی بندر، بلافاصله نیروهای آتش نشانی برای اطفای حریق به محل اعزام و پس از بررسی نوع حریق در کمترین زمان ممکن عملیات اطفا کامل حریق و ایمن سازی شناور را انجام دادند. 

"مرتضی سالاری" افزود: باتوجه به وسعت حریق و لزوم عملیات خنک سازی و نیاز مبرم به پشتیبانی، درخواست کمک از آتش نشانی های بندرلنگه و کنگ شد که در کمترین زمان ممکن به عملیات پیوستند. 

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: با اعلام پایان عملیات اطفای حریق، خنک سازی محدوده های آتش سوزی انجام پذیرفته و تیم های آتش نشانی به منظور جلوگیری از مخاطرات احتمالی در محل حضور داشتند.

 مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: بررسی های فنی توسط تیم بررسی سوانح دریایی در محل حادثه آغاز و نتایج و عوامل بروز آتش سوزی به زودی اعلام خواهد شد.

به گفته سالاری، بیش از 30 نفر آتش نشان، چهار دستگاه خودروی سنگین، دو دستگاه خودروی سبک و موتور برق و سه دستگاه پمپ سیار عملیات مهار این حادثه را برعهده داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.