| کد خبر: 269077 |

◄ افتتاح هفت طرح دریایی در بنادر غرب هرمزگان

هفت طرح دریایی، بندری، فرهنگی، ورزش و خدماتی با اعتبار۷۵۰ میلیارد ریال امروز یکشنبه ۱۳ اسفند در بنادر غرب استان به بهره برداری رسید.

تین نیوز

  هفت طرح دریایی، بندری، فرهنگی، ورزش و خدماتی با اعتبار۷۵۰ میلیارد ریال امروز یکشنبه ۱۳ اسفند در بنادر غرب استان به بهره برداری رسید.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، هفت طرح دریایی،  بندری، فرهنگی، ورزشی و خدماتی  روز یک شنبه ۱۳ اسفندماه با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال ۱۹۷ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با حضور "مرادزاده" فرماندار شهرستان بندر لنگه، شیخ راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان و " "عباس نژاد" افتتاح و به بهره برداری رسید.

 مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در آیین افتتاح این پروژه ها  گفت : این طرح ها شامل بهره برداری از سه فروند اسکله گردشگری با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث ساختمان صدور مجوز با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و تعمیرات اساسی دیوارهای پیرامونی بندر با ۶۰ میلیارد ریال و زمین فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی به مساحت ۴ هزار متر مربع  است.

 " عباس نژاد " تعمیرات اساسی مهمان سرا و منازل شهرک مسکونی، باشگاه ملوانان و اماکن بهداشتی های  رفاهی در محوطه ضلع غربی و شرقی بندر اشاره کرد.  

بهره برداری از سه فروند اسکله گردشگری

 وی در خصوص بهره برداری از سه فروند اسکله گردشگری نیز گفت : با احداث و بهره برداری از سه فروند اسکله فلزی گردشگری در بنادر لنگه ، کنگ و مقام ، تعداد اسکله های گردشگری و مسافری بنادر غرب استان به ۱۵ اسکله افزایش یافت.  

مدیرکل  بنادر و در یانوردی هرمزگان، ارزش این سه فروند اسکله گردشگری را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این اسکله های فلزی دارای ۲۰ متر طول در مدت زمان شش ماه تکمیل و احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد : با بهره برداری از این اسکله ها زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر از جوانان منطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می شود.

عباس نژاد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه دریا محور، رونق بخشی معیشت مردم منطقه و توسعه عملیات خدمات مسافری و گردشگری دریایی ایمن و همچنین بهره گیری کلیه جوانان ورزش دوست از اماکن ورزشی و فرهنگی ایجاد شده در محیط های پیرامونی بندر را از اهداف این طرح عنوان کرد.

گفتنی است ؛ درحال حاضر در مجموع ۱۲ پست اسکله شامل هشت پست اسکله مسافری در بندر چارک، یک پست اسکله مسافری در بندر آفتاب، یک پست اسکله مسافری در بندرلنگه، یک پست اسکله مسافری در بندر نخیلو و یک پست اسکله مسافری نیز در بندر ابوموسی وجود دارد که با افزوده شدن اسکله های گردشگری لنگه، مقام و کنگ تعداد اسکله ها بنادر غرب استان به ۱۵ اسکله افزایش پیدا کرد .

هفت طرح دریایی 2

هفت طرح دریایی 1

هفت طرح دریایی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.