| کد خبر: 268907 |

◄ نجات ۱۲ سرنشین یک قایق غیرمجاز در جزیره بنی فارور/ سرنشینان به جزیره کیش منتقل شدند

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی این استان از غرق شدن ۱۲ سرنشین یک فروند قایق غیرمجاز در جزیره بنی فارور جلوگیری کرد.

تین نیوز

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی این استان از غرق شدن ۱۲ سرنشین یک فروند قایق غیرمجاز در جزیره بنی فارور جلوگیری کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "اسماعیل مکی زاده" امروز چهارشنبه اظهار داشت: بنابر گزارش دریافتی از هلال احمر استان و تماس با تلفن ۱۵۵۰ با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی مبنی بر به گِل زدن و آبگرفتگی یک فروند قایق غیرمجاز که اقدام به حمل ۱۲ نفر سرنشین در جزیره بنی فارور کرده بود، اعلام اضطرار و درخواست کمک فوری شد.

وی ادامه داد: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندرعباس بلافاصله نسبت به اعزام شناور ناجی ۱۶ و هماهنگی با ندسا و دریابانی برای اعزام شناور کمکی به موقعیت اضطرار کرد.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: با هماهنگی صورت گرفته، سرنشینان مضطر قایق یاد شده توسط قایق های کمکی ندسا در صحت و سلامت کامل به شناور ناجی ۱۶ جابه جا شده و سپس به جزیره کیش منتقل شدند.

به گفته مکی زاده؛ بنا به درخواست مالک و به منظور خارج سازی قایق به گل زده، هماهنگی لازم با تیم های سالویج صورت گرفته و قایق غیرمجاز پس از شناور سازی و کنترل آبگرفتگی به جزیره کیش منتقل خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.