| کد خبر: 268121 |

موافقت گمرک ایران و بنادر با افزایش ساعت کاری بندر مسافربری شهید ذاکری قشم

فرماندار شهرستان قشم گفت: با توجه به ازدحام بالای گردشگران در این منطقه و به منظور ارایه خدمات بیشتر، با هماهنگی گمرک ایران و بنادر، ساعت کاری بندر مسافربری شهید ذاکری قشم افزایش یافت.

تین نیوز

فرماندار شهرستان قشم گفت: با توجه به ازدحام بالای گردشگران در این منطقه و به منظور ارایه خدمات بیشتر، با هماهنگی گمرک ایران و بنادر، ساعت کاری بندر مسافربری شهید ذاکری قشم افزایش یافت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمد محمدحسینی تختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی چند روز اخیر شاهد حضور بسیار زیاد گردشگران در این منطقه به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری و تجاری قشم هستیم.

وی افزود: در این شرایط با هماهنگی گمرک ایران، اداره بنادر و منطقه آزاد قشم در راستای رفاه بیشتر مسافران و گردشگران ساعت کاری بندر مسافری شهید ذاکری قشم افزایش و پایان ساعت کاری آن از 22 به 23:30 افزایش یافت.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: افزایش ساعت کاری این بندر تا شامگاه 23 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن فعالیت بندر مسافربری شهید ذاکری قشم به روال قبل باز خواهد گشت که در صورت تصمیم به ادامه افزایش ساعت کاری اطلاع رسانی خواهد شد.

حضور تعداد بسیار زیاد گردشگران در قشم در روزهای اخیر موجب ایجاد صف های چندکیلومتری شده و شناورهای فعال در مسیر بندرعباس- قشم، پاسخگوی این تعداد مسافر با توجه به زمان فعالیت بندر شهید ذاکری قشم نبودند که با افزایش ساعت کاری بندر احتمالا شاهد حل بخشی از مشکل معطلی گردشگران و قشموندان برای تردد در این مسیر خواهیم بود.

قشم، منطقه ای با جاذبه های گردشگری، تجاری، تاریخی و فرهنگی بسیار است که در حال وهوایی بهاری به سر می برد و از همین منظر مقصد خوبی برای گذران تعطیلات و آسایش و آرامش خیال است. براساس آمارهای اعلام شده، نیمه دوم هر سال به خصوص بهمن و اسفند و همچنین ماه های فروردین و اردیبهشت جمعیت بسیار قابل توجهی حتی دو تا سه میلیون مسافر و گردشگر داخلی برای استفاده از این ظرفیت های گردشگری قشم به این منطقه سفر می کنند. توسعه تجاری و تقاضا برای بازارگردی و خرید کنار جاذبه های طبیعی قشم که ظرفیت هایی همانند ژئوپارک جهانی را نیز در دل خود جای داده سبب افزایش قابل توجه سفرها به قشم در سال های اخیر به ویژه در نوروز شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.