| کد خبر: 266720 |

پروژه بهسازی محور شهرستان میناب -سندرک -بشاگرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای هرمزگان گفت: از پروژه ۵۳.۵ کیلومتری بهسازی محور شهرستان میناب -سندرک – بشاگرد ۹ کیلومتر آن به زودی به بهره برداری کامل می رسد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: از پروژه ۵۳.۵ کیلومتری بهسازی محور شهرستان میناب -سندرک – بشاگرد ۹ کیلومتر آن به زودی به بهره برداری کامل می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در خصوص بازدید از پروژه بهسازی محور شهرستان میناب به بشاگرد گفت: ۱۸ پروژه راهداری به مبلغ هشت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد که تاکنون ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها که با ۷۵ درصد پیشرفت در حال اجرا بوده، اختصاص یافته است.

شرفی افزود: پروژه های مصوب شامل ۹ پروژه توسعه راه روستایی و فرعی به مبلغ پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، یک پروژه احداث پل بزرگ به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و هشت پروژه تعریض و بهسازی به مبلغ سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان تصریح کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهوری با دستگاه های اجرایی و طی طرح بهسازی و پروژه روکش آسفالت ۴۹۲ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی در سطح استان، بهسازی محور میناب بشاگرد به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.

شرفی پروژه پیشرفت فیزیکی این پروژه را تا دی ماه امسال ۸۰ درصد عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.