| کد خبر: 264154 |

بهره برداری از ۱۱ سامانه دوربین نظارتی جدید در محورهای هرمزگان

به منظور افزایش پوشش تصویری محورهای شریانی استان دوربین های نظارت تصویری جدید نصب شده است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از نصب سامانه های حمل و نقل هوشمند جدید در سراسر استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، محمد خزایی اظهار کرد: به منظور افزایش پوشش تصویری محورهای شریانی استان دوربین های نظارت تصویری جدید نصب شده است. 

وی افزود: استان هرمزگان در حال حاضر ۲۳ سامانه دوربین نظارتی، ۷۹ سامانه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، ۲ سامانه توزین در حال حرکت و ۹۳ سامانه تردد شمار دارد و در برنامه های آتی مقررشده است تعداد ۱۰ سامانه ثبت تخلفات عبور ومرور در محور بندرلنگه_پارسیان، و ۱ سامانه توزین در حال حرکت در محور بندرعباس_حاجی آباد و ۲۳ سامانه دوربین نظارتی در محورهای استان نصب و راه اندازی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال شود. 

لازم به توضیح است سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور استان امکان ثبت سرعت متوسط را دارند. 

خزایی تصریح کرد: ۲ سامانه توزین در حال حرکت با قابلیت ثبت تخلفات سرعت و اضافه بار در محورهای میناب- بندرعباس محدوده پلیس راه باغو و یک سامانه نیز در محور بندرعباس _حاجی آباد محدوده پلیس راه گهکم در حال حاضر فعالیت می کند. 

خزایی از خصوصیات دستگاه های ترددشمار عنوان کرد و گفت: از سامانه تردد شمار در محورها خصوصا محورهای ورودی و خروجی استان در حال حاضر استفاده های متنوع از قبیل رصد وضعیت ترافیک، تحلیل سرعت، تحلیل های زمان اوج ترافیک انجام می پذیرد. محمد خزایی رئیس مرکز مدیریت راه های استان همچنین از نصب و راه اندازی سامانه های جدید عکس برداری ثابت در محورهای استان خبر داد و گفت: این سامانه ها در حال مطالعه جهت راه اندازی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.