| کد خبر: 264036 |

رکورد تخلیه روزانه مجتمع بارکو شکسته شد

سرپرست اداره کل راه آهن هرمزگان گفت: میزان تخلیه روزانه در مجتمع بارکو به حدنصاب تخلیه روزانه ۲۸۶ واگن رسید که این یک رکورد تخلیه در این مجتمع است.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه آهن هرمزگان گفت: میزان تخلیه روزانه در مجتمع بارکو به حدنصاب تخلیه روزانه ۲۸۶ واگن رسید که این یک رکورد تخلیه در این مجتمع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا نصیری برازنده سرپرست اداره کل راه آهن هرمزگان در دیدار با محمدرضا پیرحسین لو مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ضمن تبریک انتصاب وی از زحمات کلیه همکاران در راستای تحقق چشم انداز تخلیه در مجتمع بارکو تقدیر کرد و گفت: میزان تخلیه روزانه در مجتمع بارکو در روزهای اخیر افزایش پیدا کرده و به حدنصاب تخلیه روزانه ۲۸۶ واگن رسید که این یک رکورد تخلیه در مجتمع بارکو است.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ بین راه آهن هرمزگان و منطقه ویژه خواستار همکاری های متقابل جهت استفاده از حداکثر ظرفیت تخلیه مجتمع، بالابردن سرعت و میزان تخلیه محمولات معدنی، افزایش صادرات و همچنین ایمنی در واگذاری و تخلیه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان، پیرحسین لو مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ضمن عرض خوشامد از همه تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته شده جهت کسب این میزان تخلیه تقدیر و تشکر کرد و گفت: ظرفیت اسمی سالیانه تخلیه مجتمع بارکو حدود ۹۱ هزار و ۲۰۰ واگن به تناژ ۶میلیون ۲۰۰ هزار تن است که اگر برنامه ریزی و حمل و واگذاری به همین منوال باشد شاهد تخلیه بیش از ظرفیت اسمی خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.