| کد خبر: 263962 |

◄ جابه جایی بیش از 2 میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: بیش از 2 میلیون مسافر از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق این استان رفت و آمد کردند.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: بیش از 2 میلیون مسافر از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق این استان رفت و آمد کردند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی در تشریح جزییات سفرهای دریایی در بنادر شرق استان، لازمه سفرهای ایمن و مطمئن را نظارت مستمر بر سیستم های فنی و ناوبری شناورها و نیز آموزش و بروزرسانی اطلاعات خدمه شناور برای مقابله و مدیریت شرایط بحرانی دانست و اظهار کرد : در این مدت 2 میلیون و 89 هزار و 35 مسافر از بنادر شرق هرمزگان جابه جا شده اند.

وی بیشترین تعداد جابه جایی ها را مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز به میزان یک میلیون و 564 هزار و 149 مسافر اعلام کرد که این میزان رفت وآمد در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان ادامه داد : در این مدت 513 هزار و 62 مسافر نیز از طریق بندر هرمز به بنادر شهید حقانی و قشم تردد داشته که در این مسیر نیز 21 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

محمدحسینی تختی با اشاره به افزایش 10 درصدی سفرهای بین المللی از مبدا بندر شهید باهنر به بندر شارجه ، تعداد مسافران و گردشگران در این مسیر را نیز 11 هزارو 824 نفر اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.