| کد خبر: 262126 |

رشد بارگیری و جابه‌جایی مسافر در راه‌ آهن هرمزگان

سرپرست اداره کل راه آهن منطقه هرمزگان از رشد بارگیری و جابه جایی مسافر در ۶ ماه سپری شده از سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

تین نیوز

علیرضا نصیری برازنده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اداره کل راه آهن هرمزگان در بارگیری با تناژ ۳ میلیون و ۱۹۴ هزار تن نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۴ درصد و در تعداد واگن با ۵۳ هزار و ۸۶۹ واگن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نصیری برازنده بیشترین رشد بارگیری انجام شده در ۶ ماه سال جاری را کانتینر مس ذکر کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تناژ ۶۳ درصد و در تعداد واگن ۶۲ درصد افزایش بارگیری داشته است.

نصیری برازنده از رشد ۱۰ درصدی تخلیه با ۴ میلیون و ۴۸ هزار تن و رشد ۹ درصدی تعداد واگن با تخلیه ۶۷ هزار و ۴۰۰ واگن خبر داد و گفت: در تخلیه محمولات بیشترین رشد تخلیه گوگرد خام بوده است که در تناژ ۱۶۲ درصد و در تعداد واگن ۱۶۳ درصد افزایش داشته ایم.

️این مقام مسئول عمده محمولات را مواد معدنی، پتروشیمی، نفتی، گوگرد، آهن آلات و فولادی و کانتینری اعلام کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان، ️سرپرست اداره کل راه آهن منطقه هرمزگان در ادامه با بیان اینکه در ۶ ماه ابتدایی سال جاری  بیش از ۵۹۰ هزار نفر جهت مسافرت، قطار را انتخاب و از خدمات ریلی استفاده کردند یادآور شد: این آمار  نشان دهنده رشد ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.