| کد خبر: 261695 |

اعزام ۳۳۰۰ زائر استان هرمزگان به مقصد مشهد مقدس طی ۴ روز

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از اعزام بیش از ۳۳۰۰ زائر هرمزگانی به مقصد مشهد طی چهار روز خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از اعزام بیش از ۳۳۰۰ زائر هرمزگانی به مقصد مشهد طی چهار روز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پرویز کرمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اعلام اعزام ۳۳۰۰ زائر استان هرمزگان به مقصد مشهد مقدس طی ۴ روز، گفت: سفر این تعداد زائر در قالب ۸۶ دستگاه اتوبوس از تاریخ ۱۹ شهریور تا ۲۲ همین ماه ثبت شده است که طی آن بیش از ۳۳۴۸ نفر از عزیزان هرمزگانی به مشهد مقدس (طرح جابجایی زائرین محترم حرم مطهر رضوی) برای زیارت امام هشتم شیعیان اعزام شده اند.

کرمی تشریح کرد: این تعداد اعزام نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشته است که نشان از استقبال کم سابقه مردم دارد.

وی با بیان اینکه در این طرح نیز همانند طرح اربعین، تیم اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای نظارت بر خدمات دهی به زائران در مشهد مقدس حضور دارند، خاطرنشان کرد: این اعزام ها همچنان ادامه دارد و بازدید فنی از اتوبوس‌های برون شهری توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره‌ کل در حال انجام است تا مشکلی نظیر نقص فنی ناوگان در طول سفر پیش نیاید.

گفتنی است همزمان با دهه پایانی ماه صفر، آیین عزاداری در هرمزگان برگزار می شود و برخی از مردم نیز راهی مشهد برای زیارت مرقد و بارگاه امام هشتم(ع) می‌شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.