| کد خبر: 259509 |

اعطاء مشوق به ایرلاین‌ ها در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در مذاکره ای با وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف های موثر، بهبود وضعیت پروازهای جزیره کیش را پیگیری می کنیم.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در مذاکره ای با وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف های موثر، بهبود وضعیت پروازهای جزیره کیش را پیگیری می کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم سرهنگی در نشست هم اندیشی با نمایندگان حوزه های مختلف گردشگری، افزود: برگزاری رویدادها و جشنواره های جذاب، برپایی نمایشگاه های تخصصی و برجسته سازی جاذبه های کیش برای بازارهای هدف داخلی و خارجی از مؤلفه های اصلی رونق بخشی به حوزه گردشگری کیش است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد کیش خود را بخشی از بدنه و جامعه اقتصادی و گردشگری کیش می داند، خاطرنشان کرد: همه متعهد هستیم در زمینه پیشرفت و توسعه کیش از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

سرهنگی با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش پرواز ها، بیان کرد: در مذاکره ای با وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف های موثر در بهبود این وضعیت، موضوعات مربوطه را پیگیری می کنیم.

وی اضافه کرد: با دو رویکرد درازمدت و کوتاه مدت برنامه های مدون در دستور کار قرار گرفته و حضور ایرلاین ها در کیش و اعطاء مشوق به آن ها از جمله برنامه های راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش در این زمینه است و به نتایج خوبی هم رسیدیم.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: با فعال تر شدن و مشارکت بیشتر بخش های خدماتی و آژانس ها امیدواریم سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین ها نیز رویکرد متعادل و مثبتی به حمل و نقل حوزه گردشگری داشته باشند.

سرهنگی خاطرنشان کرد: با تمرکز بیشتر بر رفاه حال کیشوندان، امتیازات خوبی به کارت کیشوندی به ویژه در زمینه استفاده از حمل و نقل هوایی اختصاص خواهد یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.