| کد خبر: 259273 |

علت حادثه آتش‌ سوزی در تونل تنگه زاغ چه بود؟

رییس پلیس راه استان هرمزگان از عموم رانندگان خودروهای عمومی و شخصی خواست تا زمان بازگشایی کامل تونل تنگه زاغ (که به دلیل وقوع حادثه مسدود شده) از تردد غیرضرور در این محور خودداری کنند.

تین نیوز

 رییس پلیس راه استان هرمزگان از عموم رانندگان خودروهای عمومی و شخصی خواست تا زمان بازگشایی کامل تونل تنگه زاغ (که به دلیل وقوع حادثه مسدود شده) از تردد غیرضرور در این محور خودداری کنند.

فیلم پربازدید روز را ببینید؛ 

◄ فیلم| تصادف های فاجعه بار با حضور بیل مکانیکی

رونمایی از بزرگترین دستگاه حفاری تونل برای ساخت و ساز ریلی

سرهنگ مهدی نیک بخت صبح امروز (سوم مرداد ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ساعت۲:۳۳ دقیقه بامداد یکشنبه یکم مرداد ماه یک مورد حادثه حریق یک دستگاه تانکر حامل سوخت، در تونل تنگه زاغ محور بندرعباس به سمت حاجی آباد گزارش شد که بلافاصله عوامل گشت پلیس راه به همراه چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: پس از حضور گشت های پلیس راه در محل مشخص شد دو دستگاه تریلی کشنده و تانکر حامل بنزین که در یک مسیر در حرکت بودند با یکدیگر برخورد کرده که در این حادثه خودرو حامل سوخت دچار حریق شد.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: با تلاش عوامل آتش نشانی آتش مهار و تونل همچنان مسدود بوده و تردد در تونل مجاور به صورت دوطرفه درحال انجام است.

رییس پلیس راه استان هرمزگان علت این حادثه را بی احتیاطی از سوی راننده تریلی کشنده در اثر خواب آلودگی دانست و عنوان کرد: از عموم مردم و رانندگان خودروهای عبوری شخصی و عمومی در خواست دارم در حال حاضر با توجه به گرمای طاقت فرسا در منطقه و تا زمان بازگشایی تونل و روان سازی کامل ترافیک از تردد غیرضرور در این محور ، اکیدا پرهیز کنند.

سرهنگ نیک بخت در پایان بیان کرد: نتیجه و گزارش نهایی این حادثه متعاقبا به سمع و نظر عموم مردم و رانندگان خواهد رسید.

* برای دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جابرنوروزی 3 0

    فقط بلدن بگن بی احتیاطی و خواب آلودگی راننده .چرا نمیگید آخر تونل کاملا نشست کرده که هر کامیونی هنگام عبور به یک طرف کشیده میشه .کامیون ها نزدیک به هم بودن چون جاده تونل فرو رفتگی داشته کامیون ها به هم برخورد کردن.رئیس پلیس راه فقط بلدن کار های اداره راهداری روپوشی کنن