| کد خبر: 156993 |

◄ ارائه سیستم پارکینگ Valtrans در بزرگ‌ترین رویداد ترافیکی خاورمیانه

این تکنولوژی توسط مهندسان خلاق و بخش فناوری اطلاعات در Valtrans ایجاد شده که با یک سیستم پارکینگ نوین ساخته شد که مسائل محیط زیست در آن لحاظ شده است. ب

تین نیوز

سیستم پارکینگ Green Valet یکی از اولین سیستم‌های پارکینگ معتبر در جهان است. این سیستم با استفاده از شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) و شناسایی عددی اتوماتیک (ANPR)، برای عملیات ایمن و بدون مشکل با استفاده از فرکانس رادیویی، موجب کاهش 95 درصدی میزان کربن و نجات 440 درخت در سال می شود؛ همچنین، جایگزینی بلیط کاغذی با نشانه‌های پارکینگ قابل استفاده مجدد و کاهش 65 درصدی هزینه های چاپ از دیگر ویژگی‌های این سیستم است.

این تکنولوژی توسط مهندسان خلاق و بخش فناوری اطلاعات در Valtrans ایجاد شده که با یک سیستم پارکینگ نوین ساخته شد که مسائل محیط زیست در آن لحاظ شده است. به گفته Gulf News، تا سال 2014،بالغ بر 1.4 میلیون وسیله نقلیه ثبت شده در دبی وجود داشته است.

 با در نظر گرفتن اینکه نیمی از این وسایل نقلیه، به طور روزانه فعال هستند و با در نظر گرفتن میانگین موتور 3 لیتری برای این خودروها، این تکنولوژی کمک می‌کند که کل مقدار انتشار کربن، به طور متوسط ​​روزانه 2.48 میلیون گرم یا 906 میلیون گرم به طور متوسط ​​سالانه کاهش یابد.

راه‌حل‌های هوشمندانه پارکینگ

RFID (شناسایی فرکانس رادیویی) سیستم کارت یا برچسب است که با فناوری RFID Valtrans به مشتریان اجازه می‌دهد بدون دخالت انسانی عملیات ورود و خروج از محل پارکینگ را انجام دهند.  ایمنی و جریان مداوم ترافیک با دامنه‌ای از 4 سانتی متر تا 12 متر در این سیستم تضمین شده است.

تکنولوژی NFC (Near Field Communication) نیز امکان پردازش سریع در ورود و خروج را با صدور بلیط مجازی بر روی گوشی‌های هوشمند را فراهم کرده که به حفظ محیط‌زیست کمک می‌کند.

سیستم ANPR (Automatic Number Plate Recognition) از تکنولوژی تشخیص کاراکتر نوری برای خواندن صفحات خودرو و ذخیره آنها در سیستم اطلاعاتی استفاده می کند. دوربین‌های ANPR تصاویر با کیفیت را با بالاترین دقت ضبط می کنند که ایمنی و امنیت را افزایش می‌دهند.

خدمات پرداخت پیامکی

این سیستم همچنین یک سرویس ارزش‌افزوده جدید است که به مشتریان اجازه می‌دهد که برای پرداخت بلیط پارکینگ با استفاده از تلفن‌های همراه خود به سادگی ارسال یک پیامک عمل کنند. این روشی ساده و آسان برای پرداخت که بدون نیاز به جستجو برای دستگاه‌های پرداخت به کار گرفته می‌شود.

برنامه «یافتن اتومبیل من»

برنامه «Find My Car» از فناوری سنسور iBeacon استفاده می‌کند که به مشتریان امکان می‌دهد محل دقیق ماشین خود را پیدا کنند.

این برنامه آخرین مکانی که در آن ماشینی پارک شده است و محل فعلی آن را نشان می‌دهد تا بتوانید به ماشین خود بازگردید. این برنامه، یک نقشه تعاملی برای پارک ماشین است.

اپلیکیشن

برنامه تلفن همراه پارکینگ هوشمند نیز اجازه می‌دهد تا مشتریان  در حال حرکت با سیستم ارتباط برقرار کنند. این روش بهبودیافته و راحت‌تر برای درخواست و پرداخت پارکینگ با استفاده از تلفن همراه مشتری است. این اپلیکیشن شامل ماژول‌های خدمات مشتری برای مدیریت شکایات و درخواست‌ها مانند تمدید عضویت، شستشوی خودرو و خدمات دیگر است.

منبع: نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک دبی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.