| کد خبر: 141501 |

◄ برگزاری همایش بین المللی حمل‌ونقل و ‌لجستیک ایران

همواره همایش‌ها با هدف ایجاد ارتباط و تبادل نظر انجام می‌شود و پیامد آموزشی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غیر قابل انکار آن می‌تواند در توسعه یک سازمان تا یک کشور نقش بزرگی را ایفا کند.

تین نیوز

همواره همایش‌ها با هدف ایجاد ارتباط و تبادل نظر انجام می‌شوند و پیامد آموزشی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غیر قابل انکار آن می‌تواند در توسعه یک سازمان تا یک کشور نقش بزرگی را ایفا کند. شناسایی سازمان‌های‌ رقیب وهم‌هدف، آسیب‌شناسی سازمان‌های کم بازده و ناموفق، استفاده از دستاوردهای علمی و تجربی مدیران موفق و دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط جهت افزایش بهره‌وری وافزایش کیفیت تولید و خدمات از جمله نتایج همایش‌های تخصصی به حساب می‌آید.

 «همایش بین المللی حمل‌ونقل و لجستیک ایران» که درتاریخ 14 و 15 آبان‌ماه با همت «فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران» و «شرکت همایش سازان امروز» با پشتیبانی  وزارت راه وشهرسازی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران و سایر نهادهای ذیربط  در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد در ردیف همایش‌هایی خواهد بود که در صورت استفاده صحیح از نتایج آن و تداوم همایش‌های این‌چنینی درسال‌های آینده، تاثیر مثبت و چشمگیری بر صنعت حمل‌‌‌ونقل کشور خواهد داشت.

ایران با موقعیت جغرافیایی خاص به عنوان پل ارتباطی کشورهای شرق و غرب نیازمند توسعه بیشتر در صنعت حمل ونقل است که درآمد حاصل از آن میتواند شیب صعودی قابل توجهی را در آینده تجربه کند.

همایش بین المللی حمل و نقل و لجستیک ایران با پشتیبانی وزارت راه و شهرسازی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران و سایر نهادهای ذیربط  از سرمایه‌گذاری ملی و بین المللی، شرکت های حمل‌ونقل در حوزه‌های مختلف هوایی، زمینیی، دریایی، ریلی و .... شرکت‌های مشاوره‌ای، نهادهای علمی و آموزشی، بانک‌ها، بیمه‌ها و موسسات مالی دعوت کرده است تا در این رویداد مهم شرکت کرده علاوه بر دستیابی به آخرین اطلاعات، فرصت‌های حضور و سرمایه گذاری در حمل‌ونقل ایران را با اطلاع از آخرین تحولات و رویداد ها تجربه کنند.

سخنرانان متخصص این همایش عباس آخوندی، محمد سعیدنژاد، مهدی کرباسیان، سعید محمدزاده، داوود کشاورزیان، Mr. Paolo Bisogni، Gavin W. Roser، مسعود خوانساری،مسعود پل مه ، Michael Kuchenbecker ، Nicole Geerkens ،  Ergin  Büyükbayram ، مهرداد تقی زاده، امید ملک، محمدرضا قائم مقامی، جواد سمساریلر و مجید بابایی خواهند بود.

photo_2017-08-09_10-13-59

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.