| کد خبر: 131832 |

گفت‌وگوی اختصاصی تین نیوز با مدیر منطقه‌ای خاورمیانه شرکت وسلو؛

◄ در زمان تحریم‌ها نیز به صنعت ریلی ایران وفادار ماندیم

تین نیوز

مدیر منطقه‌ای خاورمیانه شرکت وسلو اظهار داشت: ما از اوایل سال 70 در ایران شروع به کار کرده‌ایم و همچنان ادامه می‌دهیم. حتی در زمان تحریم‌ها نیز در ایران فعالیت داشته‌ایم و به تعهدات خود به طرف ایرانی وفادار مانده‌ایم و امروز هم بسیار مایل هستیم که پروژه‌های تازه‌ای را با ایران آغاز کنیم.

 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، میلیه، مدیر منطقه‌ای خاورمیانه شرکت وسلو در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز از تمایل این شرکت برای فعالیت در بخش پروژه‌های تخصصی راه‌آهن گفت. در ادامه مشروح این گفت‌وگو را می‌خوانید:

 

نمایشگاه امسال را نسبت به سال گذشته چگونه ارزیابی می‌کنید؟

فکر می‌کنم که نمایشگاه از پارسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت چشمگیری داشته است اما در مقایسه نمایشگاه امسال با سال گذشته تفاوت چندانی وجود ندارد. البته بار دیگر تأکید می‌کنم که این نمایشگاه از سال گذشته دچار تغییرات بسیاری شده و کیفیت آن نیز ارتقا پیدا کرده است.

 

فضای بازار ایران را نسبت به سال گذشته چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پروژه‌های بسیاری دیدم که قرار است شروع شود اما در کنار آن مشکلات بسیاری نیز برای شروع این پروژه‌ها و تبدیل شدن آن به قرارداد وجود دارد.

 

شرکت شما در نمایشگاه امسال قرارداد یا تفاهم‌نامه ای را منعقد نکرده‌اید؟

شرکت ما چون حضور دائمی در طول سال در ایران دارد و تمام پرسنل آن دائماً در حال رفت‌وآمد به ایران هستند هدفش این نیست که حتماً در نمایشگاه به قراردادی برسیم، چراکه ما می‌خواهیم محصولات خود را ارائه کنیم و از آنجایی که به طور مرتب در حال رفت‌وآمد به ایران هستیم می‌توانیم در طول سال قراردادهای خود را با شرکت‌های ایرانی منعقد کنیم.

 

اکنون در حال انجام چه پروژه‌هایی در ایران هستید؟

در حال حاضر قراردادی برای تامین 500 سوزن داریم و با شرکت‌های مختلف بر روی پروژه‌های مختلفی در حال فعالیت هستیم. با تبریز، اصفهان و خوزستان در حال انجام پروژه‌هایی هستیم.

 

با شرکت راه‌آهن و راه‌آهن‌های بین شهری در حوزه سریع‌السیر برنامه‌ای در دست اقدام ندارید؟

خیلی دوست داریم که در این زمینه به پروژه‌هایی برسیم اما هنوز متأسفانه پروژه‌ای در این زمینه نداریم اما از آنجایی که هم تکنولوژی و هم سرمایه لازم برای این بخش مثل کار در قطارهای سریع‌السیر فرانسه یا آلمان را داریم بسیار مشتاق حضور در بازار ایران نیز هستیم اما هنوز پروژه‌ای در دست اقدام نداریم.

 

با توجه به اینکه رقبای بزرگی مثل زیمنس و اشتادلر در این زمینه دارید وجه ممیزه وسلو برای به دست آوردن بازار ریلی ایران چیست؟

این شرکت‌ها رقبای ما نیستند چون این شرکت‌ها به شکل پروژه کلی فعالیت می‌کنند و خود این شرکت‌ها مشتری وسلو هستند چون تخصص وسلو فقط در زیرسازی و سوزن و پابند است اما زیمنس یا اشتادلر پروژه‌ها را به صورت کلی مانند قطار، لکوموتیو یا ریل در دست می‌گیرند.

 

چشم انداز شما برای حضور در بازار ایران چگونه است؟

ما از اوایل سال 70 در ایران شروع به کار کرده‌ایم و همچنان ادامه می‌دهیم. حتی در زمان تحریم‌ها نیز در ایران فعالیت داشته‌ایم و به تعهدات خود به طرف ایرانی وفادار مانده‌ایم و امروز هم بسیار مایل هستیم که پروژه‌های تازه‌ای را با ایران آغاز کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.