| کد خبر: 166583 |

افت و خیز سکه طرح جدید و قدیم

اولین روز کاری بازار سکه و ارز در هفته جاری، با حرکت خلاف جهت سکه تمام طرح قدیم و جدید در کنار افت قیمت ارزهای بازار آزاد سپری شد.

تین نیوز

اولین روز کاری بازار سکه و ارز در هفته جاری، با حرکت خلاف جهت سکه تمام طرح قدیم و جدید در کنار افت قیمت ارزهای بازار آزاد سپری شد.


به گزارش تین‌نیوز، اولین روز کاری بازار سکه و ارز در هفته جاری، با حرکت خلاف جهت سکه تمام طرح قدیم و جدید در کنار افت قیمت ارزهای بازار آزاد سپری شد. این در حالی است که طلای جهانی در کف نرخ های سال 2018 هفته کاری را به پایان رساند.

جدیدترین خبرهای رسیده از بازار آزاد سکه تهران، حکایت از گرانی سکه تمام طرح قدیم، ربع سکه و سکه یک گرمی دارد. بر این اساس، تا لحظه انتشار این خبر، هر سکه تمام طرح قدیم در بازار آزاد با افزایش 15 هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی هفته گذشته، به قیمت 1,885,000 تومان فروخته شده است. هرچند بیشترین نرخ نقدی امروز تا سطح 1,890,000 تومان نیز پیش رفته است. همچنین هر سکه تمام طرح جدید در معاملات امروز، 1,941,000 تومان ارزشگذاری شده است که نسبت به نرخ پنج شنبه گذشته، 35 هزار تومان کاهش قیمت داشته است.
 
به گزارش صبحانه، هر نیم سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر بدون تغییر قیمت در سطح 966 هزار تومانجای گرفته است و هر ربع سکه بهار آزادی نیز با رشد 3 هزار تومان به رقم 558 هزار تومان رسیده است. همچنین هر سکه یک گرمی در بازار امروز، 355 هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، 5 هزار تومان گران تر شده است.
 
به نظر می رسد روند نرخ گذاری امروز بازار سکه تحت تاثیر بازار آزاد ارز و نرخ جهانی طلا قرار داشته است. زیرا اونس جهانی طلا در آخرین ساعات بازار جهانی فلزات گران بها در هفته گذشته، با افت همراه بود و در سطح 1293 دلار به کار خود پایان داد و در حال حاضر بازار جهانی در تعطیلی پایان هفته خود قرار دارد. همچنین خبرهای رسیده از بازار آزاد ارز امروز، حکایت از روند نزولی انواع ارز به ویژه دلار، یورو و پوند دارد. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.