| کد خبر: 143247 |

بهرام نیا در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت:

شریعتمداری انقلابی و متدین و مورد اعتماد نظام است

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فردی انقلابی متدین و با تجربه و مورد اعتماد نظام و رهبری است.

تین نیوز

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فردی انقلابی متدین و با تجربه و مورد اعتماد نظام و رهبری است.

حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه معجزه ای در کار نیست و علم با توکل و تدبیر فردا را می سازد، اظهار داشت: کشور امروز در شرایط بسیار خطیری قرار دارد.

وی با اشاره به ویژگی های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای شریعتمداری فردی انقلابی، متدین، متخصص و با تجربه است که مورد اعتماد نظم و مقام معظم رهبری قرار دارد و از ابتدای انقلاب تا کنون مسئولیت های مختلفی داشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: دو دوره فعالیت به عنوان وزیر بازرگانی و نیز ریاست حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری از جمله مسئولیت های آقای شریعتمداری است که نشانه توانمندی اوست.

بهرام نیا با بیان اینکه آقای شریعتمداری برای حوزه صنعت و معدن و تجارت برنامه دارد، خاطرنشان کرد: ایجاد ۵۹۰ هزار فرصت شغلی در دوران مسئولیت وزارت بازرگانی از جمله نقاط مثبت عملکرد آقای شریعتمداری بوده است.

وی افزود: این سابقه با توجه به تکلیف فعلی برنامه ششم توسعه برای ایجاد سالی یک میلیون فرصت شغلی اهمیت بیشتری می یابد. 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.