| کد خبر: 136487 |

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی:

◄ عملکرد آخوندی در حمل‌ونقل هوایی قابل دفاع است

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ وزیر راه و شهرسازی برای نمایندگان مجلس قانع‌کننده بود چرا که عملکرد آخوندی در حمل‌ونقل هوایی مثبت است.

تین نیوز

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ وزیر راه و شهرسازی برای نمایندگان مجلس قانع‌کننده بود چرا که عملکرد آخوندی در حمل‌ونقل هوایی مثبت است.

محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص حضور وزیر راه و شهرسازی در مجلس توضیح داد: صبح امروز آقای آخوندی برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در صحن مجلس حضور یافت که در نهایت پاسخ وزیر برای نمایندگان قانع کننده بود.

وی در همین رابطه ادامه داد: وزیر راه وشهرسازی در بخش صنعت حمل‌ونقل هوایی عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزیر  راه و شهرسازی در خصوص خرید هواپیما دفاع کرد و گفت: در راستای نوسازی ناوگان هوایی کشور اقداماتی خوبی صورت گرفته است هر چند که برخی موارد نقایصی وجود دارد که امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

وی به خبرنگار تین‌نیوز گفت: در خصوص بحث قراردادها و شفاف‌سازی آن تاکنون توضیحات و یا مدارکی به کمیسیون عمران مجلس از سوی وزارت راه ارائه نشده است.

به گزارش تین‌نیوز، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی سوال نماینده مردم مشهد و کلات از وزیر راه و شهرسازی از پاسخ آخوندی با ۷۸ رای مخالف، ۱۲۵ رای موافق و ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۳۳ نماینده حاضر در جلسه قانع شدند.(متن کامل سخنان وزیر راه و شهرسازی در مجلس را اینجا بخوانید)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.