| کد خبر: 268079 |

نخستین محموله ریل های خط ۲ متروی اصفهان وارد دپوی زینبیه شد

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: در راستای تکمیل اولویت نخست بهره برداری خط دو متروی این کلان شهر، نخستین محموله ریل خریداری شده از شرکت ذوب آهن وارد محل دپوی زینبیه شد.

تین نیوز

سیدمحسن واعظی فر با اشاره به اینکه اولین محموله ریل های خط 2 متروی اصفهان وارد محل دپوی زینبیه شده است، اظهار کرد: خط یک متروی این کلان شهر با ۲۲ ایستگاه و ۲۱ کیلومتر طول مسیر در حال بهره برداری است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، واعظی با اشاره به دغدغه سازمان قطار شهری اصفهان و حومه برای افزایش تعداد واگن های مورد نیاز مترو افزود: سرفاصله حرکت قطارها در خط یک متروی اصفهان با افزایش تعداد واگن ها کاهش پیدا می کند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با بیان اینکه از سال ۹۶ تاکنون حفاری خط دو مترو آغاز شده است، تصریح کرد: دغدغه این سازمان برای این خط، مباحث مالی بوده است.

واعظی فر ادامه داد: امیدواریم سال جاری با تحقق وعده هایی که شورای ششم و شهرداری درباره بودجه و تأمین منابع لازم این پروژه، همچنین پرداخت به موقع داده است، بتوانیم سرعت فعالیت خود را در خط دو مترو افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز، تا پایان سال آینده بخشی از خط دو مترو حدفاصل دارک تا طوقچی را به بهره برداری اولیه برسانیم و طی بهره برداری، آن را تکمیل کنیم تا رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با اشاره به اینکه خط دو متروی این کلان شهر به طول ۲۴ هزار و ۷۰۰ متر با ۲۳ ایستگاه از دارک تا میدان شهدای خمینی شهر است، گفت: اولویت اول اجرایی این سازمان حدفاصل دارک تا کهندژ (ایستگاه شهید حجازی) است.

واعظی فر اضافه کرد: در راستای تکمیل اولویت نخست بهره برداری خط دو متروی اصفهان، روز گذشته _چهارشنبه هجدهم بهمن_ نخستین محوله ریل خریداری شده از شرکت ذوب آهن، وارد کارگاه اجرایی (دپوی) زینبیه شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.