| کد خبر: 165182 |

◄ برنامه متروی تهران برای ایام نمایشگاه کتاب

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران در زمان برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران در زمان برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت گفت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی در خط یک و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛ استفاده از مترو باشد.

وی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای تسهیل تردد مسافران به مقصد نمایشگاه کتاب از طریق شبکه ریلی درون‌شهری، از روز چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ تا شنبه ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی انجام پذیرد.

وی در ادامه بابیان اینکه بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب که از سایر شهرها به تهران سفر می‌کنند نیز می‌توانند از مترو برای رسیدن به مصلی استفاده کنند گفت: مسافرانی که با قطار به تهران می‌آیند، می‌توانند با استفاده از ایستگاه راه‌آهن در خط سه متروی تهران به ایستگاه شهید بهشتی آمده و به نمایشگاه کتاب برسند.

وی ادامه داد: مسافرانی که از طریق هوایی به تهران سفر می‌کنند هم می‌توانند با استفاده از ایستگاه پایانه ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد و یا ایستگاه پایانه ۴ و ۶ فرودگاه مهرآباد واقع در خط چهار متروی تهران به ایستگاه دروازه دولت عزیمت نموده و ازآنجا با تغییر مسیر، سوار قطارهای خط یک متروی تهران شده و به ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتقل شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.