| کد خبر: 139406 |

مجری خط 8 مترو در گفت‌وگو با تین‌نیوز:

◄ مترو فرودگاه امام از متروهای منحصر به فرد کشور است

مجری پروژه خط هشت مترو از پایان مراحل ساخت مترو فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

تین نیوز

مجری پروژه خط هشت مترو از پایان مراحل ساخت مترو فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدقوام‌الدین حسینی با اشاره به این مطلب که مترو شهر فرودگاهی امام خمینی یکی از منحصر به فردترین متروهای کشور است، اظهار داشت: قطارهای ویژه این خط از مترو تهران نیز به سفارش شهرداری در حال ساخت است که مقرر شده تا دو رام آن به مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تحویل شود.

وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، افزود: پروژه خط هشت مترو یا فرودگاه مترو فرودگاه امام خمینی در آخرین مراحل تست و نصب تجهیزات قرار دارد که با اعلام نظر شهردار تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسینی با اشاره به پایان یافتن مراحل نصب تجهیزات و پله‌های برقی مترو خط هشت، ابراز داشت: کار خاصی به منظور راه‌اندازی مترو فرودگاه امام خمینی باقی نمانده و تجهیزات نصب و تست سرد نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.

مجری پروژه خط 8 مترو تهران با تاکید بر موفقیت‌آمیز بودن تست گرم این مسیر، یادآور شد: مترو فرودگاه امام خمینی دارای دو مدار برق مستقل و پایدار است و به جرات می‌توان گفت، این خط یکی از کامل‌ترین خطوط مترو در کشور خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که «زمان بهره‌برداری از این خط متعاقبا اعلام خواهد شد»، گفت: عبور این خط از مترو در بخشی از اتوبان به زیبائی چندباره آن می‌افزاید که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

حسینی پل روزگذر فرودگاه امام خمینی را یک از جاذبه‌های این مسیر دانست و افزود: حرکت از مسیر اختصاصی، معماری خاص و استفاده از مصالح درجه یک از جمله مزایای مترو خط 8 است که آن‌را از دیگر متروهای احداث شده متمایز می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.