| کد خبر: 265160 |

افزایش ۱۱ درصدی جابه جایی مسافران با ناوگان حمل ونقل عمومی لرستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت : در هشت ماهه سال جاری بیش از یک میلیون ۴۵۳ هزار و ۱۳۹ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جا به جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت : در هشت ماهه سال جاری بیش از یک میلیون ۴۵۳ هزار و ۱۳۹ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جا به جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان اظهار کرد : از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، تعداد یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۱۳۹ مسافر با حمل و نقل برون شهری استان جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با یک میلیون ۳۱۱ هزار و ۴۷۷ مسافر معادل ۱۱ درصد افزایش مشاهده می شود.

وی ادامه داد : این تعداد مسافر با ۱۷۴ هزار و ۴۸۸ سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۷۲ هزار و ۹۲۳ مسافر یک درصد افزایش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تصریح کرد : در این مدت ۶۸۶ هزار و ۷۴۲ مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابه جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته، ۳۶۶ هزار و ۹۰ مسافر از طریق مینی بوس با ۵۹ درصد افزایش و ۴۰۰ هزار و ۳۰۷ مسافر از طریق سواری جابه جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

شیروانی به تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان استان در حوزه مسافر اشاره کرد و افزود : ۱۶۳ دستگاه اتوبوس، ۵۷۳ دستگاه مینی بوس، ۷۶۲ دستگاه سواری و ۲ هزار و ۲۶۲ راننده وظیفه خدمات رسانی و جابه جایی مسافر را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۹۵ مورد رسیدگی به شکایت های حوزه میافر انجام شده است، افزود : مسافران می توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.