| کد خبر: 257845 |

تکمیل پل جدید شوراب خرم‌ آباد تا پایان سال

استاندار لرستان با بیان اینکه اعتبار ساخت پل جدید شوراب ۳۶ میلیارد تومان است، گفت: در تلاش هستیم تا قبل از پایان سال عملیات ساخت این پل تکمیل و به بهره‌ برداری برسد.

تین نیوز

استاندار لرستان با بیان اینکه اعتبار ساخت پل جدید شوراب ۳۶ میلیارد تومان است، گفت: در تلاش هستیم تا قبل از پایان سال عملیات ساخت این پل تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فرهاد زیویار سوم تیرماه در حاشیه بازدید از روند اجرای پل در حال احداث شوراب و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پل که در محور اصلی خرم آباد پلدختر قرار دارد طی سال های اخیر دومین بار است که دچار خسارت شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه این پل در مسیر اصلی قرار دارد و  از اهمیت خاصی برخوردار است با پیگیری های لازم در سازمان راهداری عملیات ساخت این پل آغاز شد.

زیویار با بیان اینکه اعتبار ساخت این پل ۳۶ میلیارد تومان است، افزود: در تلاش هستیم تا قبل از پایان سال عملیات ساخت این پل تکمیل و به بهره برداری برسد.

در ادامه مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار کرد: در حال حاضر فوندانسیون این پروژه انجام شده و پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

وی با اشاره به مشخصات فیزیکی پل شوراب افزود: این پل ۲۲ متر طول و ۱۵ متر عرض دارد و در طراحی جدید ارتفاع پل از کف زمین سه متر در نظر گرفته شده است.

شیروانی با بیان به اینکه این پل در گذشته جزو نقاط حادثه خیز بوده افزود: در نقشه های جدید پل طراحی های لازم جهت اصلاح پیچ و قوس قائم پل در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.