| کد خبر: 269982 |

راه اندازی ۲ کیلومتر و ۵۰۰ متر سیستم روشنایی طولی در محور لار جهرم

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: ورودی جاده لار به سمت جهرم به ۲ کیلومتر سیستم روشنایی مجهز شد و جهت تکمیل سیستم روشنایی در محور لار - جهرم در محدوده ی کورده نیز ۵۰۰ متر روشنایی جمعا با صرف هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: ورودی جاده لار به سمت جهرم به ۲ کیلومتر سیستم روشنایی مجهز شد و جهت تکمیل سیستم روشنایی در محور لار جهرم در محدوده ی کورده نیز ۵۰۰ متر روشنایی جمعا با صرف هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.  

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، همزمان با شروع سفرهای نوروزی، با همت راهداران این اداره کل، در ورودی جاده ی لار به سمت جهرم و محدوده کورده به سیستم روشنایی طولی آراسته شد.  

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در این خصوص اظهار کرد: اجرای سیستم روشنایی در جاده ها موجب افزایش ضریب ایمنی و کاهش حداکثری حوادث جاده ای و امنیت کاربران جاده ای می شود زیرا زمینه دید دقیق رانندگان را فراهم می کند.

شبانی تصریح کرد: ورودی جاده لار به سمت جهرم به ۲ کیلومتر سیستم روشنایی مجهز شده و همچنین جهت تکمیل سیستم روشنایی در محور لار جهرم در محدوده کورده نیز ۵۰۰ متر روشنایی جمعاً با صرف هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.  

وی با اشاره به اینکه استانداردسازی سیستم روشنایی در ایمن بودن محورها حائز اهمیت است، افزود: در تلاشیم تا در صورت تأمین اعتبارات برای آشکارسازی و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی، دیگر مسیرهای پر خطر حوزه استحفاظی را به سیستم روشنایی مناسب طولی و نقطه ای مجهز کنیم تا تردد ایمنی بیشتری را در مسیرها شاهد باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.