| کد خبر: 267028 |

تکمیل جاه مرگ لارستان؛ شاید دو سه سالی دیگر!

مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور گفت: هر کیلومتر باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس بالای ۳۰ میلیارد تومان برای ما هزینه دارد، اگر اعتبار برای ما تزریق شود محور جهرم-لار-بندرعباس را ظرف تا سه سال تکمیل کنیم.

تین نیوز

مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: هر کیلومتر باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس بالای ۳۰ میلیارد تومان برای ما هزینه دارد، اگر اعتبار برای ما تزریق شود محور جهرم-لار-بندرعباس را ظرف تا سه سال تکمیل کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در بازدید از محور لار-بستک و لار-بندرعباس که با حضور مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه جنوب و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صورت گرفت اظهار داشت: در سال های گذشته، بیشترین وضعیت اعتباری و هزینه ای که داشتیم را در محدوده لارستان انجام دادیم، یعنی اعتباراتِ اختصاص یافته به لارستان، هم از حوزه استان فارس بیشتر بوده و هم از استان هرمزگان.

غلامرضا سقندلی گفت: در سه سال اخیر، عملیات اجرایی لار به جهرم و لار به هرمزگان، با عملکرد خوبی همراه بوده است؛ البته توان اجرایی مان حداقل ۱۰ تا ۲۰ برابر می تواند بیشتر از این باشد.

وی افزود: راهسازی هزینه دارد، ما درآمد خاصی نداریم که از قسمتی برداریم و به اینجا اولویت دهیم، ما موظفیم بر اساس پولی که سازمان برنامه و بودجه برای ما تخصیص می دهد و مصوبه پیوست یک قانون بودجه است، کار را انجام دهیم.

مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در شرایط فعلی، ۸۵ میلیارد تومانى که در پیوست قانون بودجه براى این محور تخصیص داده شده بود برابر با سه کیلومتر راهسازی است. هر کیلومتر باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس بالای ۳۰ میلیارد تومان برای ما هزینه دارد.

وی عنوان داشت: برای محور جهرم-لار-بندرعباس، ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ پول گرفتیم و بیش از ۶۰ درصد از این ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه لارستان هزینه شد و سایر هزینه ها (۴۰ درصد باقیمانده) بین فارس و هرمزگان تقسیم شد؛ این موضوع نشان می دهد که پرحادثه بودن این محور در محدوده لارستان برای ما مسلم شده است و تلاش می کنیم تا جایی که توان داریم این محدوده را از وضعیتی که وجود دارد خارج کنیم.

سقندلی تصریح کرد: من صراحتا و باجرات می توانم بگویم که ما توان تکمیل کردن محور جهرم-لار-بندرعباس را ظرف دو الی سه سال داریم، به شرطی که پول آن تامین شود، اگر اعتبار برای ما تزریق شود مطمئن باشید در حداقل زمان، پروژه را تکمیل خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.