| کد خبر: 266199 |

توسعه ریلی فارس با بنادر و شهرهای گردشگری کشور

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ارتباط با سایر نقاط کشور برای رونق گردشگری گفت: توسعه ریلی فارس با بنادر و شهرهای گردشگری کشور نظیر اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

تین نیوز

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ارتباط با سایر نقاط کشور برای رونق گردشگری گفت: توسعه ریلی فارس با بنادر و شهرهای گردشگری کشور نظیر اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، جعفر قادری  در جمع خبرنگاران شیراز بیان کرد: یکی از ظرفیت های استان فارس، گردشگری به ویژه گردشگری تاریخی، طبیعی، مذهبی، علمی، سلامت و ...است. حتی هوای سالم شیراز خود یک ظرفیت محسوب می شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه ریلی فارس با بنادر و شهرهای گردشگری از جمله اصفهان و یزد در دستور کار قرار گرفته است تا امکان استفاده از مسیرهای زمینی و ریلی برای جابه جایی توریست داشته باشیم، گفت: فضاهایی برای واگذاری زمین در منطقه ویژه سلامت وجود دارد که در نمایشگاه گردشگری در راستای سرعت گرفتن فعالیت های گردشگری در استان فارس باید معرفی شوند.

وی همچنین اشتغال و افزایش درآمد سرانه حاصل از گردشگری در فارس را یکی از مهم ترین ظرفیت هایی عنوان کرد که باید مدنظر قرار گیرد.

قادری ادامه داد: اقداماتی در فارس از جمله در منطقه ویژه سلامت و دانشگاهی در راستای توسعه ظرفیت هتل ها، بیمارستان ها، توریسم مذهبی و...در دست اقدام است که می تواند بخش عمده ای از اشتغال فارس را از این طریق ایجاد کند.

وی بیان کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس فرصتی برای معرفی توانمندی های گردشگری فارس به فعالان حوزه گردشگری داخلی و خارجی باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فارس جزو سه استانی است که معاونت گردشگری و زیارت در ساختار اداری آن نهادینه شده است و این مهم باید به افزایش سهم صنعت گردشگری در تولید و افزایش اشتغال فارس نسبت به استان های کمک کند.

وی همچنین اضافه کرد: رفع موانع زیرساختی که در جذب توریست وجود دارد از جمله مشکلات فرودگاه، راه ها و جاده باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی پارسایی 0 0

    سلام حالا که دم انتخابات یادتون افتاده نه اون موقع تا حالا کجا بودی آقای قادری