| کد خبر: 265894 |

راهداران در کاهش آسیب‌ های جامعه بسیار موثر هستند

وقتی فعالیت راهداران و فعالان حوزه حمل و نقل را مورد بررسی قرار می دهیم متوجه جایگاه رفیع این صنف در کشور خواهیم شد چراکه اگر آن ها نباشند آسیب های کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه قدرت و توان کم کردن آسیب از جامعه یکی از اساسی ترین ملاک ارزیابی فعالیت انسان ها است، گفت: وقتی فعالیت راهداران و فعالان حوزه حمل و نقل را مورد بررسی قرار می دهیم متوجه جایگاه رفیع این صنف در کشور خواهیم شد چراکه اگر آن ها نباشند آسیب های کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی ، آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان امروز ۲۹ آذرماه با حضور علیرضا سیاهپور مدیرکل دفتر نگهداری راه ها و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس، فرهاد سعدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم گفت: اگر رانندگان و فعالان حمل و نقل نباشند آن زمان وابستگی مردم و نفس کشیدن انسان ها به حمل و نقل مشخص می شود بنابراین نقش فعالان این عرصه بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه راهداران با حضور در مخاطرات طبیعی موانع سر راه مردم را برطرف می کنند، اضافه کرد: «قدرت و توان کم کردن آسیب از جامعه» یکی از اساسی ترین ملاک ارزیابی فعالیت انسان ها است که وقتی فعالیت راهداران و فعالان حوزه حمل و نقل را مورد بررسی قرار می دهیم متوجه جایگاه رفیع این صنف در کشور خواهیم شد چراکه اگر آن ها نباشند آسیب های کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از ۲۶ آذر ماه آغاز شده و تا یکم دی ماه ادامه دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.