| کد خبر: 258638 |

3 محور ترانزیتی در فارس متصل می شوند

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: با آغاز عملیات اجرایی محور کوهنجان – کوار به طول ۲۴ کیلومتر ، ارتباط سه محور ترانزیتی در استان فارس برقرار می شود.

تین نیوز

امیر محمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در آیین آغاز عملیات اجرایی قطعه اول محور کوهنجان – کوار گفت: امیدواریم با قرار گرفتن این پروژه مهم در میان مصوبات سفر و تأمین  اعتبار آن، بتوانیم آنرا به سرعت پیش ببریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غفاری با اشاره به اینکه تأمین  منابع مالی این پروژه به جز از محل منابع مالی دولت، از طریق معادن، نفت و وزارت نیرو نیز امکان پذیر خواهد بود، ادامه داد: با آغاز عملیات اجرایی محور کوهنجان – کوار به طول ۲۴ کیلومتر ، ارتباط سه محور ترانزیتی در استان فارس برقرار می شود.

گزارش پربازدید امروز را بخوانید؛

◄ روابط عمومی یا اتاق استراحت کارکنان سازمان هواشناسی کشور؟

◄ کامیون ساز مطرح جاده قدیم کرج به روش جدید می فروشد

غفاری اظهار کرد: این محور از نظر ترافیکی هم برای منطقه و هم کل کشور دارای اهمیت است و در کنار این قطعا بحث رونق یافتن منطقه نیز از اهمیت ویژه برخوردار است.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: همزمان با اجرای اجرای این پروژه، بحث بهسازی ادامه مسیر به سمت جاده فسا را نیز دنبال خواهیم کرد. محور کوهنجان – کوار تکمیل کننده بخشی از رینگ دوم کمربندی شیراز خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس هم گفت: محور کوهنجان – کوار که در راستای توسعه شبکه راههای استان احداث می شود، تکمیل کننده قستی از رینگ دوم کمربندی شیراز خواهد بود.

 محمودرضا طالبان افزود: همچنین این محور ارتباط سه محور شریانی شامل محور شیراز – فسا – داراب – بندرعباس، محور شیراز- جهرم – لار – بندرعباس و محور کوار – فیروزآباد – جم – عسلویه را برقرار خواهد ساخت.

وی، اعتبار این پروژه ۲۴ کیلومتری را ۲ هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: در روند اجرای پروژه، ۷۰ هزار تن آسفالت، ۴۴ هزار تن اساس، ۴۷ هزار متر مکعب زیراساس، هفت هزار متر مکعب بتن، ۲۴۵ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲۶۵ هزار متر مکعب خاکریزی  و ۱۰۵ تن کارهای فولادی با میلگرد اجرا خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    نزدیک ۲۲ بهمن افتتاحیه فراوان ولی پروژ تعطیل خوب چرا شایع

  • شیرازی 0 0

    قبلا اعلام شده راه آهن شیراز از طریق شلمچه به عراق سوریه و دیگر کشورهای عربی متصل می شود‌