| کد خبر: 145732 |

بی‌ثباتی مدیریتی درد اصلی فارس است

دبیرحزب اعتدال و توسعه استان فارس معتقد است که درد استان فارس بی‌ثباتی مدیریتی است و به همین واسطه دچار آسیب‌های مختلف شده است.

تین نیوز

دبیرحزب اعتدال و توسعه استان فارس معتقد است که درد استان فارس بی‌ثباتی مدیریتی است و به همین واسطه دچار آسیب‌های مختلف شده است.

به گزارش ایسنا، سید میراعظم هاشمی سه‌شنبه 14 شهریور در جمع خبرنگاران به بی‌ثباتی مدیریتی در فارس انتقاد و اضافه کرد: درد فارس جاده و آسفالت نیست، درد این استان بی‌ثباتی مدیریتی است، درد این است که طی سال‌های گذشته هر 18 ماه یکبار استاندار به‌عنوان مدیر ارشد استان تغییر کرد.

او با بیان اینکه تغییر استاندار به معنای تغییر در سطوح مختلف مدیریتی و متفاوت شدن دیدگاه‌ها و اولویت‌ها است، گفت:  افشانی در بدو ورود به فارس با اشاره به سابقه عمرانی خود قول رفع چالش‌های حمل و نقل جاده‌ای در استانی را داد که سالانه افراد بی گناه بسیاری براثر غیر استاندارد بودن جاده‌های آن جان خود را از دست می‌دهند اما او فرصت به سرانجام رساندن پروژه آزاد راه شیراز اصفهان که خود او آن را یکی از مهمترین پروژه‌های راه سازی کشور می‌داند را نیز پیدا نکرد.

هاشمی با تاکید براینکه فارس از لحاظ تغییر مدیران ضربه‌های سنگینی خورده است، گفت: تثبیت مدیریت در این استان زمینه‌ساز رشد و پیشرفت خواهد بود و شاهد ضربه‌های گذشته نخواهیم بود.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس با بیان اینکه با تغییر مدیریت همه چیز در دستگاه‌های اجرایی تغییر می‌کند خواستار تغییر رویه عدم ثبات مدیریت در استان فارس شد و گفت: باید این امر به مرور زمان تغییر یابد.

هاشمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر هماهنگی، همدلی و وحدت در فعالیت‌ها، خواستار وحدت همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی خصوصا نیروهای حامی دولت در انتخاب و معرفی استاندار جدید برای فارس شد.

این فعال سیاسی گفت: اگرمدیری با پشتوانه حمایتی همه گروه‌ها به فارس بیاید و فرصت ایجاد تحولی چشمگیر را داشته باشد قطعا رضایت‌مندی مردم نیز جلب خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.