| کد خبر: 258579 |

تداوم گرما در جنوب غرب تا چهارشنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما هوای تهران به ۳۹ درجه طی فردا خبر داد و گفت: ملاک اعلام دمای شهر تهران، ایستگاه مهرآباد است.

تین نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما هوای تهران به ۳۹ درجه طی فردا خبر داد و گفت: ملاک اعلام دمای شهر تهران، ایستگاه مهرآباد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، صادق ضیائیان با اشاره به اینکه حداکثر دما هوای دیروز تهران 38 درجه سانتیگراد بود، اظهار کرد: در استان تهران ایستگاه‌های متعدد هواشناسی داریم که دماهای متفاوتی را اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملاک عمل سازمان هواشناسی برای اعلام دمای شهر تهران، ایستگاه مهرآباد است، افزود:‌ بر این اساس امروز دمای هوا در تهران به 39 درجه افزایش می‌یابد و پیش‌بینی می‌کنیم فردا نیز حداکثر به 39 درجه برسد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بیان کرد: مهرآباد یکی از ایستگاه‌های بسیار قدیمی هواشناسی کشور است که بالای 60 سال آمار و داده دارد؛ این مرکز داده‌های بلندمدت،‌ نیروی انسانی ماهر و کارشناسان قوی دارد، به همین دلیل ملاک ما برای اعلام دمای شهر تهران است.

ضیائیان همچنین با بیان اینکه روند کاهشی دما در شمال غرب کشور آغاز شده است، گفت: از فردا کاهش دما در نوار شمالی آغاز می‌شود اما برای جنوب به‌ویژه جنوب غرب، گرما تداوم دارد؛ این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه دارد و بعد از‌آن روند صعودی افزایش دما در این مناطق متوقف می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.