| کد خبر: 146527 |

از سوی مدیرعامل شرکت سینا انجام شد

◄ شفاف سازی پروژه ساخت پایانه کانتینری در بندر شهید رجایی

توضیحات تازه مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا که با نماد «حسینا» در بازار بورس اوراق بهادار حضور دارد، در مورد پروژه ساخت پایانه اختصاصی کالا و کانتینر در محوطه ۱۵ هکتاری بندر شهید رجایی موجب شد برخلاف روزهای اخیر که روند معاملات شرکت، نزولی بود، با واکنش مثبت فعالان بازار سرمایه روبرو شود.

تین نیوز

توضیحات تازه مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا  که با نماد «حسینا» در بازار بورس اوراق بهادار حضور دارد، در مورد پروژه ساخت پایانه اختصاصی کالا و کانتینر در محوطه ۱۵ هکتاری بندر شهید رجایی موجب شد برخلاف روزهای اخیر که روند معاملات شرکت، نزولی بود،  با واکنش مثبت فعالان بازار سرمایه روبرو شود.

مجتبی دلگشایی مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با  ارسال نامه‌ای روی سامانه «کدال» که خطاب به رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی نوشته شده، در مورد این پروژه شفاف‌سازی کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری و تحلیلی تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت «سینا» در نامه توضیحات خود اعلام کرد: پیرو مکاتبات قبلی در خصوص پروژه ساخت پایانه اختصاصی کالا و کانتینر در محوطه 15 هکتاری بندر شهید رجایی، عملیات عمرانی ساخت محوطه به پایان رسیده و احداث انبار سرپوشیده و ساختمان‌های اداری آن در دست ساخت است. علاوه بر این، در هفته دولت بخش مربوط به دپو و نگهداری کانتینر این پروژه که قابلیت بهره‌برداری دارد توسط مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا همچنین بر این موضوع تأکید کرده که درآمد و هزینه‌های مربوط به ارائه خدمات در این پایانه در برنامه‌ و بودجه سال جاری این شرکت لحاظ شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.