| کد خبر: 144255 |

◄ حواشی حمل‌ونقل در شبکه‌های اجتماعی

به تازگی گروهی با عنوان « کارت قرمزی برای آقای وزیر» در تلگرام تشکیل شده که هدف از راه‌اندازی آن گفتمان و فرهنگ‌سازی برای آنچه که «مطالبه حق مغضوب مسکن‌مهری‌ها» خوانده شده، است. این در حالی است که کمپینی نیز در تلگرام با عنوان«کمپین مطالبات حمل‌ونقل جاده‌ای» در حال فعالیت است.

تین نیوز

به‌تازگی در پیامی که در گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی مرتبط با حمل‌ونقل ریلی منتشر شده، پرسشی بدین شرح مطرح شده است: چرا باید مدیران و مسئولان، حقوق و مزایای خود را سر وقت دریافت کنند و ما کارگران سه ماه کار کنیم و اصلاً اعتراض نکنیم که چرا حقوق‌مان را نمی‌دهند و اگر حرفی از حقوق زدیم سریعاً کلمه اخراج سر زبان است؟ چرا همیشه باید سه ماه یک‌بار حقوق ما واریز شود و حتی یک‌بار هم نشده حقوق را بعد از 30 روز کار پرداخت کنند؟

خبر دیگری که در شبکه‌های مجازی منتشر شده حکایت از توقف واگن‌های چینی(غزال) وانیاریل در سکوی تهران و همچنین تعدیل نیرو در قسمت جاری قطارهای فدک یا همان ریل‌پرداز دارد. تعدیل نیروهایی که با هزار امید و آرزو از شرکت‌های خود جدا شده و با هزار وعده وعید به شرکت ریل‌پرداز پیوسته بودند.

در خبر دیگری که در شبکه‌های مجازی منتشر شده، از قول زرندی مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام آمده است: با توجه به پیگیری‌های اعضای هیئت‌مدیره تلاش و کوشش بسیاری برای رفع موانع موجود در خصوص مسافری شدن فرودگاه پیام انجام و خوشبختانه با این مهم در شورای سازمان هواپیمایی کشوری موافقت و مجوز آن نیز صادر شده است. مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی با اشاره به حمایت‌های وزیر سابق ارتباطات از مجموعه پیام اظهار امیدواری کرده که با توجه به سمت جدید وزیر سابق  ارتباطات به‌عنوان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، دستورات صادر شده از طرف وی در رابطه با مسافری شدن فرودگاه پیام به‌زودی اجرایی و عملیاتی شود.

همچنین به تازگی گروهی با عنوان « کارت قرمزی برای آقای وزیر» در تلگرام تشکیل شده که هدف از راه‌اندازی آن گفتمان و فرهنگ‌سازی برای آنچه که «مطالبه حق مغضوب مسکن‌مهری‌ها» خوانده شده، است. این در حالی است که کمپینی نیز در تلگرام با عنوان« کمپین مطالبات حمل‌ونقل جاده‌ای» در حال فعالیت است.

در شبکه‌های مجازی ویدئویی از تجمع تعدادی از مردم ازنا پخش شده است که مردم در این تجمع به بیان شعارهایی در مخالفت با وزیر راه و شهرسازی پرداخته‌اند. آخوندی قول داده بود جاده ازنا را که به جاده مرگ معروف است چهاربانده کند که گویا این وعده تاکنون محقق نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.