| کد خبر: 142208 |

با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین انجام شد

◄ افتتاح دفتر استانی تین‌نیوز و هفته‌نامه حمل‌ونقل در قزوین

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین با اشاره به نقش ارتباطی خبرنگاران بین مسئولان و مردم ، به نهادینه ساختن تکریم آنها تاکید کرد.

تین نیوز

سید مرتضی نصری، خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: خبرنگار به عنوان «نماد آزادی بیان» در جامعه فعالیت می‌کند.

به گزارش تین نیوز رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با اشاره به نقش ارتباطی خبرنگاران بین مسئولان و مردم ، به نهادینه ساختن تکریم آنها تاکید کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس‌شورای‌اسلامی به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از دفتر شبکه خبری تین‌نیوز و هفته‌نامه حمل‌و‌نقل در استان قزوین گفت: بی شک نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در ترویج حقوق شهروندی مهم و اثرگذار است.

بهمن طاهرخانی گفت: جایگاه خبرنگار در بین مشاغل یک جایگاه فراشغلی است چراکه اقدامات آنها  ظریف و اثرگذار است و در جامعه نمود بیشتری پیدا می کند.

وی افزود: اصلی‌ترین وظیفه خبرنگار، صداقت در شنیده‌ها و نوشتار است و این امانت‌داری اهمیت بسیار بالایی دارد.

از آنجایی که خبرنگار به عنوان «نماد آزادی بیان» در جامعه فعالیت می‌کند با بیان حقایق پس از رویدادها توانسته است در جایگاه صدای رسای ملت ایران نقش آفرینی کند.

عضو کمیسیون حقوقی‌و‌قضایی مجلس‌شورای‌اسلامی با تاکید به حل مشکل خبرنگاران توسط نمایندگان مجلس‌شورای‌اسلامی تصریح کرد: همه مسئولان نظام باید برای حل مشکلات خبرنگاران تلاش کنند و این مسئله به یک همت جمعی نیاز دارد.

در این دیدار سید مرتضی نصری نماینده استانی تین‌نیوز و هفته‌نامه حمل‌و‌نقل در استان قزوین نیز گفت: از ویژگی‌های شغل خبرنگار، سرعت، دقت و امانت‌داری در بیان رویدادها است و این افراد با چشمان تیزبین و ذاتی جستجوگر مسائل دولتی و مردم را اطلاع رسانی می کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به مشکلات این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشند تا خبرنگار با آسایش خاطر و بدون دغدغه حرفه مقدس خود را انجام دهد.

فعالیت‌های خبری و تحلیلی تین‌نیوز در کنار اطلاع‌رسانی در هفته‌نامه حمل‌ونقل، به کاهش تصادفات جاده‌ای و توسعه عمرانی و ترافیکی کمک می‌کند که البته این موضوع نیازمند حمایت جدی مسئولان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.