| کد خبر: 132786 |

تسهیلات ویژه حمل و نقل نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

برای رفاه حال بادید کنندگان ، مذاکراتی با مترو تهران صورت گرفت و ساعت کاری حرکت مترو از مصلی تهران تا ساعت ٢۴ افزایش پیدا کرد

تین نیوز

مدیران این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تسهیلاتی را جهت بازدید کنندگان در نظر گرفته اند. البته همه ساله تسهیلاتی جهت تردد مخاطبان فراهم می شد اما امسال ، شکل ویژه تری پیدا کرده است.

 

به گزارش پایشگر ، برای رفاه حال بادید کنندگان ، مذاکراتی با مترو تهران صورت گرفت و ساعت کاری حرکت مترو از مصلی تهران تا ساعت ٢۴ افزایش پیدا کرد.

 

عباس نظری رادبا اعلام این خبر ،گفت: نیمی از ساعات نمایشگاه بعد از اذان مغرب است و رفت و آمد در این ساعات با مترو به ویژه برای خانواده‌ها سهل‌تر خواهد بود به همین دلیل برای آنکه بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه از آن بهره گیرند ساعت کاری مترو افزایش پیدا کرد.ساعت کاری حرکت مترو ٢٢:٣٠ بود که از روز هشتم خرداد زمان آن تا ساعت ٢۴ افزایش خواهد داشت. همچنین دیگر سامانه‌های خدمت رسانی به حمل و نقل شهری همچون اتوبوس رانی و سامانه‌های آنلاین درخواست خودرو نیز برای رفاه حال بازدیدکنندگان خدماتی را ارائه کرده‌اند.

 

همچنین امسال نرم افزارهای موبایلی درخواست خودرو برای بازدیدکنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تخفیف ویژه خواهند داشت. امسال برای نخستین بار با همکاری برندهای معروف سامانه درخواست آنلاین خودرو در ایران، رفت‌وآمد به محل برگزاری این رویداد تسهیل شده است. علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه قرآن می‌توانند با کد تخفیف mosala از ۳۰٪ تخفیف ویژه برای مراجعه یا بازگشت به نمایشگاه بین المللی قرآن کریم استفاده کنند.

 

بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می توانند با انتخاب مصلای تهران به عنوان مبدا یا مقصد سفر خود از این تخفیف بهره‌مند شوند. این تسهیلات برای بازدیدکنندگان استان تهران و البرز در نظر گرفته شده است تا دشواری حمل‌ونقل درون‌شهری برای روزه‌داران تسهیل و حضور در نمایشگاه قرآن برای‌ آنها ساده‌تر شود.

 

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢۶ خردادماه در مصلای امام خمینین (ره) برگزار می شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.