| کد خبر: 153406 |

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد

◄ مطالبه‌گری رسانه تخصصی از مسئولان شهری

عضو شورای شهر تهران بر ضرورت افزایش مطالبه‌گری در میان رسانه‌های تخصصی تاکید کرد.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران بر ضرورت افزایش مطالبه‌گری در میان رسانه‌های تخصصی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ناهید خداکرمی افزود: یکی از اتفاقات خوب در حوزه حمل‌ونقل وجود رسانه‌های تخصصی است و بنا بر اطلاعات متخصصان زیادی شبکه خبری تین‌نیوز را به منظور دستیابی به اطلاعات موثق رصد می‌کنند.

وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ استفاده صحیح از وسایل حمل‌ونقل تنها با رجوع به منابع موثق مسیر خواهد شد.

خداکرمی جزئی‌نگری و نگاه درست به مسائل روز حمل‌ونقل را یکی از ویژگی‌های بارز رسانه‌های تخصصی دانست و گفت: آن‌چه شبکه خبری تین‌نیوز به آن پرداخته نیازی بود که کمتر کسی در جامعه در سال تاسیس این موسسه خبری به آن توجه داشته است، این اقدام در خور تحسین است.

به گفته وی، مطالبه‌گری رسانه‌های تخصصی از مسئولان و مدیریت شهری بسیاری نیازهای مردم و شهر را به واقعیت بدل کرده و رسانه‌های تخصصیجایگاهی هستند تا مردم با سهولت بیشتر نیازهای خود را به مراجع و مسئولان اعلام کنند.

عضو شورای شهر توسعه و گسترش و بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی را مرهون اطلاع‌رسانی‌های دقیق و صحیح رسانه‌های تخصصی دانست و گفت: نیاز است چنین مراجع تخصصی تقویت شده و صنایعی که برای شهر و حمل‌ونقل ایجاد تسهیلات و ثروت می‌کند را برای رسیدن به اهداف این بخش به عرصه فرا بخوانند.

خداکرمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: توسعه فرهنگ گردشگری و ایجاد شهری انسان‌محور نیز نیازی است رسانه‌های تخصصی با پرداختن به آن خواهند توانست مردم را بیش از گذشته متوجه آن کنند، زیرا از این راه درآمد پایداری برای شهر ایجاد می شود.

وی افزود: هستند مراجع اطلاع‌رسانی‌ای که موجب انحراف اذهان عمومی می‌شوند که با وارونه جلوه دادن حقایق سعی در کتمان حقیقت دارند که خوشبختانه با بینش دقیق مردم به اخبار، تا به امروز جایگاهی در میان عموم پیاد نکرده‌اند.

به گفته خدا کرمی کشور ما در زیرساخت‌‌های حمل‌ونقل در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار عقب است و رسانه‌هایی مثل تین‌نیوز می توانند کمک کنند تا با سرعت بخشیدن به کارها، از ایجاد فاصله بیشتر در این بخش جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.