| کد خبر: 137770 |

شورای شهر پنجم حق و حقوق مترو را بگیرد/تشکر حکیمی‌پور از درویشی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: اگر در شورای بعد حق و حقوق شرکت مترو از سوی دولت داده نشود یک شرکت حقوق بگیر می‌شود.

تین نیوز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: اگر در شورای بعد حق و حقوق شرکت مترو از سوی دولت داده نشود یک شرکت حقوق بگیر می‌شود.

در جلسه امروز شورای شهر تهران احمد حکیمی پور، عضو شورای شهر تهران گفت: من از مجموعه مدیریت حمل و نقل شهرداری تهران تشکر می‌کنم. از آقای درویشی (مدیرعامل شرکت مترو) هم تشکر می‌کنم که مصداق یک مدیر کم حرف و پرکار است و کارهای خوبی انجام شده است و امیدوارم که این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.

۲سال دیگر پرونده 300کیلومتر مترو بسته می‌شود

اسماعیل دوستی، دیگر عضو شورای شهر تهران هم گفت: امروز در دنیا از زیر سطح‌ها استفاده می‌شود چه در مورد پارکینگ و چه خطوط مترو و مال‌های تجاری. تمام دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که از زیر سطح شهرها استفاده شود. از معاون شهردار تهران می‌خواهم که برای خطوط دیگر مترو نیز برنامه داشته باشد. بعد از افتتاح خط 6 دیگر در این حوزه برنامه‌ای نداریم و باید روی ایجاد خطوط دیگر برنامه‌ریزی کنیم. با ساخت 300 کیلومتر خط مترو مشکل تهران حل نمی‌شود و باید خطوط دیگر اضافه شود.

وی ادامه داد: به دلیل فقدان اعتبار، ساخت خطوط مترو طولانی شد و باید شورا و شهردار آینده تهران به خطوط مترو بی‌توجه نباشند. در زمان قالیباف بسیاری از خطوط مترو و شبکه‌های بزرگراهی و 85 درصد از این رینگ‌ها تکمیل شده‌اند. باید بیشتر به توسعه مترو توجه کنیم. معاون شهردار تهران الان باید برنامه آینده مترو را ارائه دهند. بالاخره تا دو سال آینده نهایتاً، پرونده 300 کیلومتر مترو بسته می‌شود.

شورای بعد حق و حقوق مترو را بگیرد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران هم گفت: بحث سیاسی نمی‌کنم. اگر در شورای بعد حق و حقوق شرکت مترو از سوی دولت داده نشود یک شرکت حقوق بگیر می‌شود. یاباید برون سپاری کرد و یا تدبیر دیگری برای آن در نظر گرفته شود.

علیرضا دبیر افزود: دولت که سهم خود را نمی‌دهد اگر بخواهیم سهم مردم را افزایش دهیم اعتراض می‌کنند و تنها شهرداری بودجه این شرکت را تأمین می‌کند. این مسئله اتفاق خوبی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.