| کد خبر: 142554 |

پیام رئیس هیئت مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پی شهادت مظلومانه "محسن حججی"

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پی شهادت مظلومانه "محسن حججی" پیامی را صادر کرد.

تین نیوز
رئیس هیئت مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پی شهادت مظلومانه "محسن حججی" پیامی را صادر کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، متن پیام مهندس فتاحی به شرح زیر است :

بسم رب الشهدا والصدیقین

این روزها حکایت "شجاعت و دلاوری" شهید والامقام "محسن حججی" فضای کشور را آکنده از غرور کرده و موجب افتخار مردمان ایران اسلامی و آزادگان جهان شده و البته شهادت مظلومانه اش چون داغی جگر سوز بر پیکرمان نشسته است.

"شجاعت" مثال زدنی این جوان مومن انقلابی همچون تیغی برنده بر پیکر یزیدیان زمان فرود آمد و تصویر عاشورای سال 61 هجری را در صحرای کربلا به نمایش گذاشت و این جمله را به اثبات رساند که " کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا".

خداوند متعال را شاکریم که در سایه لطف خود و با جانفشانی های مردان بزرگی همچون "شهید حججی" امنیت و آسایش را به ما هدیه فرمود تا بتوانیم خدمتگزاری به مردم را سرلوحه وظایف خود نمائیم.

این امنیت حاصل رشادت و شهادت مردانی آسمانی و حسینی (ع) است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز با خون خود باعث آرامش ایران اسلامی و حفاظت از اسلام ناب محمدی (ص) شده اند.

مردانی که شجاعانه و با اقتدا به مولا و سرورشان حضرت سید الشهدا علیه السلام، به حفاظت از دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی می پردازند و بدون هیچ شک و ترس و چشم داشتی در مقابل اهریمن زمان خود ایستاده و می جنگند.

در سال های اخیر نیز مردانی از تبار حسین بن علی (ع) برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حفظ امنیت در کشورمان عازم مناطق درگیری با یزیدیان زمان که همانا داعشیان هستند؛ شدند و بعضی از آن ها نیز دعوت حق را لبیک گفته و به فیض شهادت نائل آمدند.

حال ما خدمتگزاران مردم شریف ایران اسلامی با یاد و خاطره شهدای گلگون کفنی که برای حفظ اسلام عزیز و این آب و خاک جانشان را فدا کردند هفته و روز خود را آغاز کرده و هم قسم می شویم که در راه جهاد اقتصادی هچون شهید بزرگوار "محسن حججی" با تمام قوا برای اعتلای ایران اسلامی قدم برداریم .

کورش فتاحی

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.