| کد خبر: 141818 |

استقبال از ۱۲۰ هیئت دیپلماتیک در جایگاه تشریفات شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) میزبان ۱۲۰ هیئت دیپلماتیک شرکت کننده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم بود.

تین نیوز
شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) میزبان ۱۲۰ هیئت دیپلماتیک شرکت کننده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، کوروش فتاحی رئیس هیئت مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد : از یکصد و بیست هیئت دیپلماتیک که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم وارد تهران شده بودند در جایگاه تشریفات شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، استقبال شد.

وی گفت : جایگاه تشریفات فرودگاه با دستور ویژه ای که ابلاغ شد، باتعامل و همدلی کلیه دستگاه ها و بخش های مرتبط در عرض یکهفته برای استقبال از هیئت های دیپلماتیک شرکت کننده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم آماده شد.

فتاحی افزود : در این مدت فضای بیرونی و ساختمان جایگاه تشریفات بازسازی شد و سالن های داخل جایگاه نیز برای استقبال آماده شدند.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : آماده سازی جایگاه در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام گرفت و مسئولان مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه نیز از کیفیت خدمت رسانی در جایگاه تشریفات رضایت داشتند.

فتاحی گفت : باعنایت به رضایت و تقدیر ویژه مسئولان عالی رتبه کشوری (نهاد ریاست جمهوری، وزارت امورخارجه و مجلس شورای اسلامی ) ؛ جا دارد از یکایک همکاران و دوستان مرتبط و فعال در بخش های مختلف اعم از مدیر و کارکنان جایگاه تشریفات ، نیروهای انتظامی و نظامی ، شرکت مهرنام توسعه ، همکاران فنی و مهندسی ، تجهیزات و تسهیلات فرودگاهی ، مدیریت امورشهری ، مدیرو کارکنان حراست و همه عزیزان که به هرنحوه ممکن کمک وتشریک مساعی نموده ودر برگزاری شکوهمند مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم نقشی ایفا نمودند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.