| کد خبر: 2685 |

خبرهای خوش برای رانندگان تاکسی

تین نیوز | مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: امسال 4 هزار تاکسی فرسوده با اولویت تاکسی‌های پیکان و پراید مدل 82 به قبل نوسازی می‌شوند. 
میثم مظفر در خصوص واگذاری تاکسی‌های جدید گفت: برای نوسازی هر تاکسی فرسوده، 20 میلیون وام در نظر گرفته شده و هر تاکسی فرسوده نیز به ارزش 5.3 میلیون تومان خریداری می‌شود و در نتیجه هر تاکسی دار با پرداخت 2.6 میلیون تومان می‌تواند صاحب یک دستگاه تاکسی سمند زرد رنگ شود.
به گفته وی، قیمت هر تاکسی سمند جدید 27 میلیون و 800 هزار تومان است که تنها 2.6 میلیون آن توسط تاکسی‌دار پرداخت می‌شود و امسال 4 هزار تاکسی فرسوده با اولویت تاکسی‌های پیکان و پراید مدل 82 به قبل نوسازی می‌شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با اشاره به ضرورت هوشمندسازی تاکسی‌ها نیز گفت: در حاضر با استفاده از آنتن‌های rfid و سیستم Image در پایانه‌ها، تاکسی‌ها خطی کنترل شده و بر عملکرد آنها نظارت می‌شود، در آینده نزدیک نیز با استفاده از Call center، نظارت دقیقی هم بر تاکسی تلفنی‌ها صورت می‌گیرد.
مظفر ادامه داد: همچنین تاکسیرانانی که اقدام به دریافت کارنامه هوشمند نکنند نه تنها از خدمات تاکسیرانی محروم می‌شوند که مجازاتهای صنفی نیز در انتظار آنان خواهد بود اما تاکسیرانان و کمک رانندگانی که کارنامه هوشمند دریافت کنند از خدمات رفاهی و حمایتی سازمان برخوردار می‌شوند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مظفر پسر مظفر پدر 0 0

    جناب آقای مظفر پدر چطورن؟ با این حالتی که شما صحبت می کنید آدم فکر می کند دارید ۲۰میلیون رو بلا عوض می دهید؟ راننده در واقع ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار یک جا می دهد. در جای دیگر و بسته به رباو نزول سود بانکی وام ۲۰ میلیون + نزول آن را می دهد خودرویی که با پول شخصی خود خریده را ۵میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می خرید درست می گویم؟ پس شما چه امتیازی می دهید؟ حتما طرح و بنزینی که معلوم نیست چقدر گران شود؟ راستی شما که پسر آقای مظفر هستید چگونه می توانید رنج های یک راننده تاکسی را درک کنید؟؟؟ آخر شما پسر حاج آقا هستید!!!!

  • mohammad 0 0

    اینجانب یک سال و نیم یک تاکسی خریداری کردم روز اول پول رو تمام به فروشنده تحویل دادم ازش وکالت تام گرفتم برای کار به اداره تاکسیرانی مربوطه مراجعه کردم ولی وکالت نا مه رو قبول نکردند و گفتند باید فروشنده حضور داشته باشه برای کارهای مالی چند هفته کش مکش با خریدار داشتم فروشنده حاضر به آمدن نشود تاریخ وکالت نامه تمام شوده ۱ سال شکایت کردم ولی هنوز کارم به حایی نرسیده اداره تاکسیرانی گفته کاری از دست ما ساخته نیست با تاکسی که نمیتونم کار کنم کارنامه که ندارم دادگاه هم که ۱ ساله هنوز تو انجام دادن مراحله اداریش مونده فروشنده هم دبه کرده میگه پول بیشتر میخوام منم با قسط و وام و قرضی که بابت گرفتن تاکسی دارم که ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ هزار تومان هستش موندم کسی هم پاسخگو نیست من باید چه کار بکنم …؟

  • مهدی 0 0

    متاسفانه کسانی تصمیم گیرنده هستند که چیزی بلد نیستند و نمی فهمند. والا خودرو رو به قیمت روز میدید مالیات هم میگیرید واسه کارت شهری هزار جور ازار و اذیت میبینن. نمیدونم این تاکسی مگه چی هست؟ چه مزایایی داره؟؟ با سرمایه خودت انگار داری گدایی میکنی. همه جا که تهران نیست!! تو شهرستان که زیر ۱۰۰هزار نفر جمعیت دارند و شهر فقیری هست کرایه هر نفر در سال ۹۳ مبلغ ۲۵۰ تومان تعیین شده و برای بعضی مسیرها ۳۰۰ تومن!! اکثرا هم مردم ماشین شخصی دارند و مسافر برای تاکسی بسیار کم شده بطوری که یا خالی راه میافتند یا توی ایستگاهها میمونن ویا اینکه سرویسشون پر نمیشه. به هر حال تحویل خودرویی مثل سمند که بسیار پرهزینه و پرخرج بوده و مصرف زیادی هم دارد انهم با این قیمتها یک ظلم عریان بر علیه تاکسیرانها و خانواده انهاست. شما بگویئد با این کرایه و مسافر خیلی اندک میشه قسط ۵۱۰ هزار تومنی رو داد؟؟ تازه خرج خود ماشین که بسیار بی کیفیته به این مورد اضافه میشه!! اینا زن و بچه ندارند؟ فقط خودروسازها مهم هستند؟؟؟ یا بانکها یا دولت؟؟ کدوم؟؟ / من شنیدم سمند ای اف ۷ مونده رو دست ایران خودرو و میخان اینارو به تاکسیرانهای بدبخت غالب کنند. اگه بدند تاکسیران نابود میشه چون اینها اصلا کاری نیستند و خرجشون بیش از اندازه زیاد و همش موتورشون ایراد داره.

  • ارش رضایی 0 0

    باسلام بنده یک تاکسیران از ناوگان تاکسیرانی شهر شیراز هستم که با تاکسی فرسوده خود بزحمت امرار معاش میکنم وبیشتر درامد خویش را صرف تعمیر تاکسی فرسوده میکنم مدتی پیش برای جایگزینی با خودرو سمند ef۷ در طرح نوسازی ثبت نام نمودم اول که قرار بود تاکسی بنده را ۵میلیون و۳۰۰ هزارتومان بردارند وحالا میگویند ۴میلیون و۶۰۰ هزار تومان که لابد تا زمان اسقاط این مبلغ ممکن است کاهش پیدا کند از طرفی قرار شد ۲۰ میلیون وام با سود ۱۴%که بعد شد ۱۵% وحالا میگویند ۲۲% که از این ۲۰ میلیون، یک میلیون وسیصد هزار تومان حق الزحمه خود بانک درجا کسر میشود وسود ۲۲% همین مبلغ کسر شده نیر محاسبه واز تاکسیران بینوا دریافت میشود، قیمت سمند ۲۸میلیونو ۶۰۰ هزار تومان و اخیرا این مبلغ به ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است، از طرفی مسولین بانک شرایط سخت ۲ ضامن حقوق بگیر استخدام رسمی را طلب میکنند واز طرفی کارشناسان مشکلات متعددی را برای سمند ef۷ مطرح میکنند واین خودرو پراصطهلاک را مناسب برای تاکسی نمیدانند وقتی با این مشکلات برخورد نمودم دیگر شکی باقی نماند که قادر به نوسازی تاکسی خود نیستم معذالک انصراف دادم تا مشکلاتم صدبرابر نشود وعطایش را به لقایش بخشیدم…

  • mostafa 0 0

    سلام عاغا این تاکسی هایی میدهید بدرد نمیخورد چون هم قصدش لالاس هم خودرو را میخواهند به نپتاکسیرانی بدبخت قالب کنن…اینا خودشان فقط به منافع خودشان فکر میکنن …اگر من روزی بیست تومن خرج خانواده خودم کنم چقد میماند که بخواهم ۵۰۰هزار ماهی قصد بدهم…من خودم سه تا بچه دارم از دانشگاهی تا ابتدایی…چگونه شکمشان را سیر کنم…؟؟ کی میخواد این چرا ها رو جواب بده؟؟؟ یا حق..

  • 0 0

    سلام. بنده یک تاکسیران درشهرتهران هستم. لطفا جایگزین خودروهای فرسوده را یک خودروی ارزان قیمت تر انتخاب کنید. بنده نه ۶ میلیون دارم نه قسط ۵۰۰۰۰۰تومانی میتوانم پرداخت کنم. آن هم به مدت ۵سال. خودروی حداقل ۱۰میلیونی بنده را۵میلیون حساب میشود و وام ۲۰میلیونی را بایدتقریبا ۲۸ میلیون بازپرداخت کرد. یعنی این خودروی سمندبعد۵سال حدود۴۰میلیون آب میخوره که تااون موقع این خودرو را ۲۰میلیون هم نخواهند خرید. دراصل کلی ضرر برای تاکسیران است. تازه اگه بتوانیم اقساطش راپرداخت کنیم. مگریک تاکسیران چقدر درآمد دارد؟؟؟؟؟؟ کرایه خونه + خرج خونه + پرداخت حق بیمه + هزینه بنزین وگاز وخرابیهای خودرو وهزاران خرج دیگر _ حال این اقساط سنگین راچگونه باید پرداخت خدا میداند.